ديگر تماشاگران را محروم نمي كنيم
مرجع خبري پرسپوليس : رئيس كميته انضباطي در مورد برگزاري دو ديدار پرسپوليس در ليگ دوازدهم بدون تماشاگر گفت: كميته استيناف حكم محروميت 2 بازي بدون تماشاگر را براي تيم فوتبال پرسپوليس در آغاز ليگ دوازدهم صادر كرده است.


رئيس كميته انضباطي در مورد برگزاري دو ديدار پرسپوليس در ليگ دوازدهم بدون تماشاگر تصريح كرد:


كميته استيناف حكم محروميت 2 بازي بدون تماشاگر را براي تيم فوتبال پرسپوليس در آغاز ليگ دوازدهم صادر كرده است و ا ين مورد از سوي كميته انضباطي پرونده بايگاني شده است جايگاهي ندارد چنانچه پرسپوليس درخواست عفو و بخشش اين دو جلسه محروميت را كند اين تقاضا پرسپوليسي‌ها به نظر كميته استيناف خواهد رسيد.

 

وي ادامه داد:‌ در آن مقطع زماني كميته انضباطي صلاح دانست كه 2 امتياز از پرسپوليس كم شود و اين موضوع در آن موقعيت بسيار بازدارنده و تنبيهي براي آن تيم بود.

 

حسن زاده در مورد عدم محروميت تماشاگران تاكيد كرد: مدت‌ها است كه در كميته انضباطي گزينه محروميت تماشاگران را از احكام خود خارج كرده‌ايم و ديگر تماشاگران تيم‌ها را از ديدن بازي‌ها محروم نمي‌كنيم چون دوست داريم بهترين‌ و امتياز آور ترين ركن‌هاي فوتبال كشورمان كه با ساير كشورهاي آسيايي در رقابت است هميشه در استاديوم ‌ها حضور داشته باشند.

 

وي ادامه داد: سعي داريم در دور افتاده‌ترين استاديوم‌هاي فوتبال كشورمان تماشاگران منتخب به تيم‌ها از بازي تيم‌ شهرشان لذت ببرند و استاديوم‌ها پرشود.

 

حسن زاده اضافه كرد: كميته انضباطي مصلحت را براي مجازات تماشاگران تيم‌ها نمي‌داند ودر اين فصل نيز مبناي كارمان را براي مسائل مجازاتي ديگر براي تيم‌ها خواهيم پرداخت و تا جايي كه مقدور باشد مجازات محروميت تماشاگران از ورزشگاه ها را صادر نخواهيم كرد.

 

وي در مورد بدهكاري باشگاه پرسپوليس از سال‌هاي گذشته گفت: باشگاه پرسپوليس از 85 به بازيكنان خود بدهكار است كه بايد باشگاه‌هايي هم چون پرسپوليس رضايت را از بازيكن طلب كار بگيرند و با تخفيف و مصالحه اين پرونده‌هاي قديمي حل شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)