مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که برای پرواز به اهواز در فرودگاه مهرآباد حضور یافته بودند، با کاروان سرخپوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روبرو شدند.

تراکتوری ها از تبریز به تهران سفر کرده بودند تا از فرودگاه مهرآباد عازم شهر اصفهان شوند. نکته جالب توجه، رنگ لباس مشترک بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی بود که سالن شماره 2 فرودگاه مهرآباد را به نحو چشمگیری قرمز پوش کرده بود.
در این میان حضور بازیکنان اسبق تیم پرسپولیس از جمله نصرتی، رودباریان و خیرخواه در میان بازیکنان تراکتورسازی باعث شد دیداری غیر مترقبه میان آنها و حبیب کاشانی صورت گیرد و خاطرات قهرمانی در فصل هفتم، برای آنها تداعی شود.

یک اتفاق شگفت انگیز!

ساعت پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به سمت اهواز ساعت 16:35 روز شنبه بود که به صورتی کم سابقه و شگقت انگیز با تاخیر بسیار کمی انجام شد.
این مساله ، تجب و شگفتی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که معمولا به تاخیرهای طولانی مدت در پرواز عادت کرده اند را بر انگیخته بود!

سرانه مطالعه باشگاه بالا رفت !

اشپیتیم آرفی از جمله بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس است که تقریبا در همه سفرها و در اکثر لحظات سفر به مطالعه کتاب مشغول است. در جریان سرخپوشان پایتخت به اهواز، حمید علی عسگر نیز به جمع بازیکنان کتابخوان اضافه شده بود تا به نوبه خود سرانه مطالعه را در باشگاه پرسپولیس افزایش دهد.

اتوبوس در باند فرودگاه !

با نشستن پرواز شماره 419 هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه اهواز که حامل کاروان تیم فوتبال پرسپولیس بود، اتوبوس اختصاصی بازیکنان پرسپولیس برای سوار کردن آنها تقریبا تا پای پرواز پیش آمد. اتوبوس سرخپوشان پایتخت تنها چندی آنطرف تر از باند فرودگاه در انتظار سرخپوشان بود تا آنها تقریبا از پلکان هواپیما پای در پله های اتوبوس بگذارند.

هواداران در فرودگاه

تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در محوطه بیرونی فرودگاه اهواز، به استقبال بازیکنان تیم محبوب خود آمده بودند. آنها با شعارهای خود، حبیب کاشانی و کاپیتان باقری را به سوی خود فرا خواندند که اجابت این درخواست از سوی کاشانی و کریم بافری، تشویق های پر شور هواداران را در پی داشت.

تعدادی از این هواداران با حضور در مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان، اقدام به قربانی کردن، جلوی اتوبوس آنها کردند.

 

اسکورت در اسکورت

اتوبوس حامل کاروان تیم فوتبال پرسپولیس توسط خودروهای نیروی انتظامی شهر اهواز، از فرودگاه این شهر تا هتل پارس، اسکورت شد.

نکته قابل توجه در کنار خودروهای اسکورت نیروی انتظامی،  تعداد زیاد خودروهای اسکورتی بود که به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تعلق داشت و به این ترتیب، کاروان بلندی از خودروهای اسکورت در خیابان های شهر اهواز به راه افتاده بود.

ترافیک تهران در اهواز!

اگر سرخپوشان پایتخت، به لطف کمترین میزان تاخیر در پرواز، فاصله شهر تهران تا اهواز را یک ساعت و نیمه طی کردند در عوض، برای عزیمت از فرودگاه این شهر به هتل محل اقامت خود، بیش از یکساعت را در ترافیک سنگین خیابان های شهر اهواز، سر کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)