سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تاکید بر اینکه در 20 دقیقه اول بازی مشخص می شود که کدام تیم برنده است، گفت: ما هیچ وقت در تاریخ تیم ملی ایران را در زمین خود شکست نداده‌ایم اما این بار انگیزه بالایی داریم تا این رکورد را بشکنیم.

مهر، “چوی کانگ – هی” در نشست پیش از دیدار تیم های فوتبال ملی ایران و کره جنوبی که بعدازظهر امروز در محل سالن کنفرانس کمپ تیم‌های ملی برگزار شد گفت: می‌دانم بازی خیلی مهم و سختی را مقابل تیم ملی فوتبال ایران پیش رو داریم به همین دلیل ما یک هفته زودتر از زمان بازی به ایران آمدیم تا خودمان با شرایط هماهنگ کرده و از نظر روحی روحیه بازیکنان تیم را بالا ببریم.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر بازیکنان ما از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارند و آماده ایم تا با یک بازی خوب تیم ایران را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی تاکید کرد: درست است که میزبان بودن ایران کار ما را در این دیدار سخت خواهد کرد اما در 20 دقیقه اول بازی مشخص می شود که کدام تیم برنده و یا بازنده خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام بازیکن تیم ملی ایران تاثیرگذارتر خواهد بود اظهار داشت: مهم نیست کدام بازیکن ایران شناخته شده تر و شاخص تر باشد مهم این است همه ما برای بازی با ایران کاملا خود را آماده کرده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا نتیجه تساوی نیز می تواند برای شما رضایت بخش باشد تاکید کرد: درست است که بازی سختی را در زمین تیم ایران پیش رو داریم اما ما بدنبال کسب تساوی نیستیم و فقط برای بردن به زمین مسابقه می رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما در طی تاریخ تاکنون موفق نشده اید تیم ملی ایران را در زمین خود شکست دهید چه نظری دارید گفت: درست است که در طی تاریخ بازیهای دو تیم ما هیچ وقت نتوانسته ایم تیم ملی ایران را در زمین خود شکست دهیم اما این بار می خواهیم این رکورد را بشکنیم و برای رسیدن به این هدف از شرایط روحی خیلی خوبی برخورداریم البته مسائلی مانند ارتفاع شهر تهران از سطح دریا کار را برای ما سخت می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای مواجه شدن با یکصد هزار تماشاگر ایرانی چه برنامه ای دارید گفت: من خودم می دانم که فردا یکصد هزار تماشاگر ایرانی برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه می آیند اما ما بازیکنان با تجربه ای داریم و این موضوع برای ما اهمیت چندانی ندارد چون ما به توانایی تیم خود کاملا اعتقاد داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که شایعاتی مبنی بر اینکه قطری‌ها پاداشی را برای تیم ملی کره در صورت شکست دادن ایران در نظر گرفته اند گفت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و این موضوع را خدا می داند. در این گروه تیم ها  قدرت ها تیم ها به یکدیگر نزدیک است و هر یک از آنها 5 بازی دیگر را پیش رو دارند که برای کسب 3 امتیاز تک تک این بازیها باید تلاش بکنند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)