پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ از تدوین آئین‌نامه جدید نقل و انتقال بازیکنان با نظر باشگاه‌ها خبر داد.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ اظهار داشت: با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و با آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون برای هموطنان عزیز در سال نو، امیدوارم خداوند متعال توفیق خدمت عنایت فرماید تا بتوانیم در سایه همکاری و همبستگی به وظایفمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات لازم صورت گرفته تا بحول و قوه الهی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی طبق برنامه انجام شود. در غیر این صورت با توجه به مسابقات باقیمانده از لیگ برتر و جام حذفی کشور و محدودیت زمانی با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد زیرا لیگ برتر تا 20 اردیبهشت باید به اتمام برسد، بنابراین به هر دلیل در مسیر برگزاری مسابقات وقفه ایجاد شود مسابقات در زمان مقرر به پایان نخواهد رسید و یا بر فشردگی بازی‌ها خواهد افزود و برنامه تیم‌های نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را که با در نظر گرفتن محدودیت‌های پیش رو در جهت تحقق اهداف بین‌المللی و داخلی خود به طور هدفمند برنامه ریزی کرده‌اند تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. انشاالله در انجام این مهم از همکاری و کمک‌های کلیه دست‌اندرکاران و دعای خیر علاقه‌مندان بهرمند خواهیم شد.

دبیر سازمان لیگ با اشاره به تدوین آئین نامه جدید برای نقل و انتقال بازیکنان در فصل آینده عنوان کرد: نقل و انتقال بازیکنان در کارگروه تخصصی متشکل از سازمان لیگ، اتحادیه فوتبال و فدراسیون تحت بررسی است و در این ارتباط از کارشناسان خبره به ویژه باشگاه های عضو لیگ نظر خواهی شده است انشالله با همکاری جمعی آیین نامه نقل و انتقال مطابق با قوانین فیفا و با در نظر گرفتن اشکالات وارده تنظیم و تدوین ارائه خواهد شد. در ضمن چنانچه باشگاه ها بنا به هر دلیلی نتوانسته باشند نظریات اصلاحی خود را به موقع ارسال کنند فرصت خواهند داشت حداکثر تا قبل از ۲۰ فروردین در این خصوص اقدام نمایند امیدوارم ما را از نظرات کارشناسی خود محروم نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)