مرجع خبري پرسپوليس : در حالی که مبلغ قرارداد مانوئل خوزه و دو دستیارش از طرف باشگاه پرسپولیس یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شده، این سوال مطرح می شود که آیا این سه خارجی کمتر از یک بازیکن طراز اول ایران دریافت کرده‌اند؟

باشگاه پرسپولیس پس از هفته ها مذاکره با گزینه های مورد نظرش بالاخره امروز سه شنبه رسما خبر توافق با مانوئل خوزه پرتغالی را اعلام کرد.

 

این سرمربی در حالی قرار است بامداد چهارشنبه به ایران سفر کند که رسانه‌ها به نقل از باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند مانوئل خوزه و دو دستیارش مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

این رقم در شرایطی از سوی رسانه ها با عنوان “باشگاه پرسپولیس اعلام کرد” منتشر شده که هنوز سایت رسمی این باشگاه خبری در مورد میزان مبلغ قرارداد یکساله مانوئل خوزه و دو دستیارش منتشر نشده اما به نظر می رسد در صورتیکه باشگاه پرسپولیس با این رقم خوزه را به ایران آورده باشد، دست به کار بزرگی زده است.

اما از سوی دیگر مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای سه مربی خارجی کمتر از رقم های پرداختی به برخی بازیکنان ایرانی است که در فصل نقل و انتقالات بالای یک میلیارد تومان دریافت کرده اند. ضمن اینکه به نظر می رسد مانوئل خوزه در قراردادش شرط پاداش قهرمانی و سایر امکانات را هم لحاظ کرده باشد که به این تریتب مبلغ مذکور افزایش پیدا خواهد کرد.

 

پیش از این از درخواست 5 میلیارد تومانی خوزه از پرسپولیس برای دو فصل مربی گری در این تیم یاد می شد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد و این باشگاه درخواست تخفیف از این مربی برای امضای قرارداد کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)