مرجع خبری پرسپولیس : نادر محمد خانی بازیکن با سابقه تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموعه فجر به استقبال پرسپولیسی ها آمد و ساعتی را در کنار کاشانی، خوردبین، عابدزاده و حسین عبدی سپری کرد. محمدخانی این روزها سرمربی تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر است.
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در سفر ها هم به طور منظم برنامه های ویژه ای که برای بازیکنان و کادر فنی تدارک دیده است را اجرا می کند. روابط عمومی ها که با تجهیزات ویژه به اهواز سفر کرده اند، طی برنامه ای در سالن گردهمایی مجموعه فجر، اقدام به پخش کلیپ و اجرای برنامه ای ویژه برای پرسپولیسی ها پیش ار بازی با استقلال اهواز کردند.
در برنامه روابط عمومی باشگاه، حبیب کاشانی هم برای بازیکنان صحبت کرد. کاشانی، حسین بادامکی را بهترین بازیکن دیدار با مس معرفی کرد و از بازیکنان خواست از جای خود بلند شده و او را تشویق کنند.
کاشانی به طور ویژه از علیرضا حقیقی نیز تشکر کرد. حقیقی در بازی با مس کرمان، بازوبند کاپیتانی خو را به درخواست کاشانی به بازوی حسین بادامکی بست تا حسین با روحیه ای مضاعف پا به میدان بگذارد.


در حاشیه ضیافت پرسپولیسی ها، محمد پروین و مجتبی زارعی بلند شدند  و روی یکدیگر را بوسیدند. پروین و زارعی که در آخرین تمرینات پرسپولیس با یکدیگر مشاجره کرده بودند، امشب با شوخی های خود باعث خنده بازیکنان شده بودند.
یکی از شاگردان سابق حسین عبدی در مجموعه  فجر به دیدار مربی سابق خود آمده بود و مدتی را با او گفت و گو کرد و به تجدید خاطرات پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)