مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس در تمرين امروز نسبت به شكست برابر استقلال اهواز بي‌تفاوت بودند و به شوخي و خنده مي‌پرداختند.

 

پرسپوليس پس از شكست يك بر صفر روز گذشته برابر استقلال اهواز صبح امروز از ساعت 11 و 30 دقيقه در زمين شركت واحد با حضور بازيكنان اصلي و ذخيره به تمرين پرداختند.

*زلاتكو كرانچار كه با مرخصي گرفتن به كرواسي رفته در تمرين امروز حضور نداشت. همچنين كريم باقري، عادل كلاه‌كج، مهدي الهايي، مولايي، بدنساز تيم نيز غايب بودند.

* بازيكنان اصلي كه روز گذشته برابر استقلال به ميدان رفتند 40 دقيقه ريكاوري كردند و بازيكنان ذخيره زير نظر حسين عبدي در 2 گروه به كار با توپ پرداختند.

*بازيكنان پرسپوليس نسبت به شكست روز گذشته بي تفاوت بودند و هرج‌ و مرج در تمرين حاكم بود. بازيكنان به شوخي با يكديگر پرداخته و درباره گل ميلاد ميداودي صحبت مي‌كردند. آنها بدون توجه به صحبت‌هاي كادر فني به صورت انفرادي تمرين مي‌كردند و هر يك با ضرباتي بر توپ تلاش مي‌كردند گل روز گذشته ميلاد ميداودي را تجربه كنند.

*ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان تيم به علت مصدوميت با لباس شخصي در تمرين حضور يافته بود.

*مجتبي زارع در رختكن به ماساژ پرداخت و در زمين براي تمرين حاضر نشد.

*فريد زرينه، با كار با توپ نظر همه افراد را به خود جلب كرد و حركات زيبايي را انجام داد.

*توميسلاو ايكوويچ، مربي پرسپوليس با بازيكنان صحبت كرد.

*روز گذشته كه پرسپوليس با استقلال بازي داشت، كريم باقري، جلال اكبري و هوار ملامحمد در زمين شركت واحد به صورت اختصاصي تمرين كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)