درگیری دنباله دار دروزاه بان های پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : ميثاق معمارزاده و عليرضا حقيقى با رفتارى كه دارند هم به خود و هم به تيم لطمه زده اند. آنها براين عقيده اند كه تمرينشان را انجام مى دهند و با هم كارى ندارند، پس روابط آنها ارتباطى به ديگران پيدا نمى كند و لطمه اى هم به همبازيان وباشگاه وارد نمى كنند اما به شكل كاملاً آشكارى واقعيت غير از اين است.

 

آنها حداقل به دليل موج منفى كه صادر مى كند و تيم را تحت تاثير قرار مى دهند، مقصر هستند اما موضوع به همين جا ختم نمى شود. هر ۲ نفر در عرصه هاى مختلف در تيم و در ميان خبرنگاران عليه يكديگر جوسازى مى كنند.مسئولان باشگاه تاييد مى كنند كه بارها شده است كه اين ۲دروازه بان عليه بازيكنانى كه با طرف ديگر ارتباط نزديكى دارند، واكنشهايى نشان داده اند كه شايد به نظر خودشان هويدا نبوده است. رفتار اين دروازه بانان فضاى حاكم بر تيم را كاملاً تحت الشعاع خود قرار داده است و همبازيانشان تاكنون به كرات درباره نارضايتى خود از وجود چنين روابطى در تيم سخن گفته اند.

از همه اينها كه بگذريم به نكته فنى مهمى مى رسيم، از قديم گفته اند «از آنچه بترسى ، بر سرت مى آيد.» دروازه بانهاى پرسپوليس چه معمارزاده و چه حقيقى گل معمولى نمى خورند. ميثاق در بازى با سپاهان با عدم توجه به توصيه  ايتكوويچ كه توسط تداركات تيم منتقل شد ، گل بدى خورد و تيم باخت و حقيقى هم مقابل استقلال اهواز با اين مشكل روبرو شد. آنها به خاطر كركرى كه با يكديگر دارند، از دريافت گل هاى بد مى ترسند و همين بر سرآنها و پرسپوليس مى آيد.رقابت يك چيز است اما حيثيتى شدن موضوع باعث استرس و دلهره مى شود ، كاهش تمركز هم در پى اين فرايند بوجود مى آيد.از نظر فنى يك نكته ديگر هم قابل بحث است. يك ورزشكار در تمرين از نظر بدنى، روحى ، ذهنى و تاكتيكى آماده مى شود. كيفيت تمرين و اثربخشى آن نيز با احساس رضايت از فضاى تمرين ارتباط مستقيم دارد.

اين ۲ دروازه بان با وضعيتى كه بر روابط آنها حاكم است، چطور مى توانند با رضايت و دلخورى در تمرين حاضر شوند.مخلص كلام اينكه حقيقى و معمارزاده مصلحت همبازيان ، تيم و هواداران را قربانى روابط حاكم برخود كرده اند. اين « آش به قدرى شور شده» كه صداى همه را در باشگاه درآورده است، حبيب كاشانى كه پيش از اين نسبت به اين مساله حساسيت نشان داده است نااميد از كادر فنى بويژه عابدزاده براى حل اين مشكل قصد دارد به طور مستقيم در موضوع دخالت كند. برهمين اساس شنيديم آنها براى جلسه به باشگاه احضار مى شوند . اگر اصلاح شدند كه هيچ و درغير اينصورت تنبيه سختى انتظار آنها را مى كشد. قرار نيست آنها با هم داداشى يا حتى دوست باشند، آنچه باشگاه انتظارش را دارد اين است كه آنها يك رابطه معمولى و بدون تنش را حاكم كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)