کاشانی در پرسپولیس می ماند

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان تربیت بدنی در دیدار با سرپرست باشگاه پرسپولیس از نتایج این تیم در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ابراز نارضایتی کرد و خواستار کسب موفقیت در ادامه لیگ شد.

 

حبیب کاشانی صبح امروز درنشستی با علی سعیدلو رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس شرکت کرد و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در ماههای اخیر را به وی ارائه کرد.

در این نشست علی سعیدلو از برقراری نظم و انضباط در این باشگاه به واسطه حضور حبیب کاشانی تقدیر کرد اما نتایج کسب شده در لیگ برتر را در دور از انتظار دانست. رئیس سازمان تربیت بدنی در این نشست نارضایتی اش از کسب نتایج این تیم در لیگ برتر را به حبیب کاشانی اعلام کرد و خواستار اصلاح روند و کسب نتایج بهتر شد.

سعیدلو از کاشانی خواست شرایطی را فراهم کند تا تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابتهای لیگ برتر نتایجی را کسب کند که باب میل هواداران باشد.

عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  ضمن تایید این موارد در پاسخ به این پرسش که آیا در مورد جدایی حبیب کاشانی از این باشگاه نیز بحثی مطرح شد گفت:

 آقای سعیدلو از آقای کاشانی خواستند با قدرت به کارشان ادامه دهند و امور باشگاه را تا زمان انتخاب اعضای هیئت مدیره در اختیار داشته باشند.

وی همچنین افزود: در این نشست بحث های مالی مطرح نشد و مقرر شد شرایطی فراهم شود که پرسپولیس در آینده نتایج بهتری کسب کند.

علیپور در مورد معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ظاهرا حضور سه عضو در هیئت مدیره پرسپولیس قطعی شده است و مذاکره برای مشخص شدن اعضای دیگر نیز ادامه دارد و تاکنون هیچ نامی اعلام نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)