مرجع خبری پرسپولیس : آخرين جلسه تمرين پرسپوليس پيش از رويارويي با صباي قم از ساعت 11:30 در زمين شركت واحد آغاز شد و به مدت يك ساعت به طول انجاميد.

* حقيقي، شيري و شيث رضايي غايب بودند.

* دويدن، نرمش، حركات كششي، حفظ توپ، پرسينگ، فوتبال دستگرمي و مرور كارهاي تاكتيكي از جمله مواردي بود كه در دستور تمرين امروز سرخپوشان قرار داشت. همچنين ضربات كرنر و ايستگاهي از جمله مواردي بود كه كرانچار روي آن تأكيد زيادي داشت.

* نبي‌الله باقري‌ها كه در تمرين روز گذشته مصدوم شده بود، امروز در تمرينات شركت كرد.

* عابدزاده به طور اختصاصي با دروازه‌بان‌ها تمرين كرد. از نكات جالب توجه تمرين امروز سرخپوشان حضور پسر عابدزاده در زمين شركت واحد بود.

* بعد از مدت‌ها كه هواداران پرسپوليس در تمرين اين تيم حضور نداشتند، امروز اين طلسم شكست و 8 نفر از تمرين امروز ديدن كردند.

* رسايي، قائم مقام پرسپوليس مانند روزهاي گذشته از نزديك نظاره‌گر تمرين سرخپوشان بود.

* محمد پروين و جلال اكبري در تمرين امروز تلاش زيادي از خود نشان دادند و روي ضربات ايستگاهي زير نظر دقيق كرانچار كار كردند.

* زدن ضربات پنالتي در دستور كار سرخپوشان قرار داشت كه خليلي به عنوان پنالتي زن اول پرسپوليس تمرين بيشتري داشت.

* اكبري به صورت اختصاصي با كرانچار به صحبت پرداخت.

* شيث رضايي به دليل سرماخوردگي از فهرست 18 نفره خارج و محمد پروين جايگزين وي شد.

* محمود خوردبين، سرپرست پرسپوليس، در رابطه با مطلبي كه در برخي رسانه‌ها درباره سفر پرسپوليس با كارواني 60 نفره به امارات مطرح شده بود، به خبرنگاران تذكر داد و اين موضوع را تكذيب كرد.

* بازيكنان و كادر فني پس از انجام تمرين راهي هتل المپيك شدند. پرسپوليس ساعت 14 تهران را به مقصد قم براي رويارويي با صبا ترك كرد.
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و صباي قم در چارچوب هفته بيست‌ويكم ليگ برتر ساعت 15 فردا به ميزباني تيم صبا برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)