مرجع خبری پرسپولیس : کاربران سایت از صبح امروز و همزمان با انتشار خبر جدایی احمدرضا عابدزاده از کادرفنی پرسپولیس، اظهار نظرهای گوناگونی را در این خصوص مطرح کرده اند، از این رو تصمیم گرفتیم بعضی از این نظرات را منتشر کنیم.

ارمغان: واقعا برای علی دایی متاسف هستم، عقاب آسیا ارزشش خیلی بیشتر از این حرف هاست

سعید حق وردی: آقای کاشانی شما با انتخاب دایی بعنوان سرمربی تمام محبوبیت خودتون رو بین هواداران از دست خواهید داد و تماشاگران و هواداران رو به حداقل می رسونید. تمام ستاره ها از تیم جدا شده یا ستاره های جدا شده دیگه اصلا به تیم برنمیگردن. این اولیش، که آقای عابدزاده که همه میدونن از ته دل عاشق پرسپولیسه اینجوری کنار گذاشته میشه !

عبدالله: حضور دايي در پرسپوليس غنيمت است ولي عابدزاده هم اسطوره محبوب ماست نبايد حضور يكي باعث حذف ديگري شود حضور توامان اين دو يار قديمي بر قدرت و صلابت تيم مي افزايد.

مینا: احمدرضاي عزيز هميشه در قلب پرسپوليسي هاي واقعي جاودانه خواهي ماند و هيچ كس نمي تونه ياد تو رو از خاطر ما پاك كنه. درووود بر عقاب آسيا

حسین: عقاب اسيا غرور همه پرسپوليسی هاست مگه كم زحمت كشيد بي انصافي بود از تيم بره. به خدا با غيرت تر از عابدزاده نداريم . عابدزاده با تمام وجود دوستت داريم ما هواداران

سپیده : سالی که نکوست از بهارش پیداست.

بی نام: من با سر مربی گری دایی موافقم، ولی وای به حالش اگه بخواد غلامپور یا کسی مثل اونو بیاره تو پرسپولیس . آقا این تیم مگه صاحب نداره؟ با عابدزاده نمیتونه کار کنه قبول، ولی استقلالی نباید تو تیم ما مربی گری کنه،  آقای دایی اینجا ایرانه فکر نکن تو آلمان تشریف داری.

گفتنی است بخشی از پیام ها قابل انتشار نیست!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)