مرجع خبری پرسپولیس : طبق اخبار رسیده در لیست خرید دایی برای فصل آینده نامی از علی کریمی دیده نمی شود، ضمن اینکه به نظر می رسد شیث رضایی هم در برنامه های تاکتیکی وی جایی نخواهد داشت!

 

– لیست خرید علی دایی سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص شد.این خبری است که یکی از نزدیکان دایی از صحبت هایی که با او داشته فهمیده است. این دوست نزدیک سرمربی پرسپولیس که نگران فاش شدن اسمش است با بیان این مطلب می گوید: «البته چیزی مشخص نیست.من هم در حد حرف  شنیده ام اجازه بدهید خودش بعدا اسامی را اعلام می کند.» وقتی نام بازیکنان مد نظر که کاملا مشخص است در تفکرات دایی جا دارند را ذکر می کنیم نه تایید می کند و نه تکذیب، فقط می گوید «امکانش هست» به احتمال فراوان در لیست دایی بازیکنانی مثل مجید غلام‌نژاد، حسین کعبی، جلال حسینی، کریم انصاری‌فرد و غلامرضا رضایی حضور خواهند داشت. این طور به نظر می‌رسد دایی قصد دارد فصل آینده یک خانه تکانی اساسی در پرسپولیس انجام دهد و به احتمال فراوان شیث رضایی، علیرضا محمد، جلال اکبری، نبی‌باقری‌ها در لیست فروش این تیم قرار خواهند گرفت.

این اتفاق در حالی خواهد افتاد که با توجه به قرارداد یک و نیم ساله دایی با پرسپولیس علی کریمی هم فصل آینده نیز جایی در این تیم نخواهد داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)