مرجع خبری پرسپولیس : انتخاب دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال به عنوان جانشین عابدزاده، موجی از خشم را در میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است.

«آقای کاشانی، با کنار گذاشتن عابدزاده از همین ابتدا دایی تحت فشار قرار خواهد گرفت. عابدزاده از معدود کسانی است که عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد و منافع تیم را در درجه اول اهمیت قرار می دهد. از اینگونه افراد امروزه به ندرت دیده می شود. دایی باید بداند پرسپولیس جای استقلالی جماعت نیست. درست است که فوتبال حرفه ای شده اما هنوز یکسری مسایل رعایت می شود. امیدوارم با انتخاب استقلالی ها اشتباه دومش را مرتکب نشود. استقلالیها تحت هیچ شرایطی نباید وارد تیم شوند حتی اگر بدون مربی دروازبان و … باشیم بهتر از آوردن یک استقلالی به تیم است. در حرفه ای ترین باشگاههای دنیا هم چنین موردی اتفاق نمی افتد. این مساله اصلا قابل قبول نخواهد بود.» طاقت اینکه یک استقلالی دروازه بان هایشان را تمرین بدهد ندارند. سری به کامنت هایی که هواداران پرسپولیس خطاب به حبیب کاشانی و علی دایی در سایت رسمی باشگاه گذاشته اند بزنید به خوبی متوجه خواهید شد که هنوز هم تعصب در فوتبال حرفی برای گفتن دارد. نوشته بالا درخواست محمد56 از سرپرست باشگاه است که اجازه ندهد تا یحیوی با پرسپولیس قرارداد امضا کند. در خواست ها برای نبستن قرار داد با یحیوی که همین امروز تمرینات دروازه بان های پرسپولیس را زیر نظر گرفت زیاد است. «مربی استقلالی نمی خوایم، نمی خوایم» کامنت ها آنقدر زیاد است که نمی توان قسمتی از آنها را اینجا آورد.

 در بعضی از آنها حتی کار به تهدید هم کشیده شده است و هواداران معتقدند دایی با این کار فقط خودش را مقابل هواداران پرسپولیس قرار خواهد داد. یک نفر پیغام گذاشته که این کار دایی خیانت است و نفر دیگر عاجزانه در خواست کرده تا آنها قید مربی آبی پوش را بزنند. توجیهش برای این کار نیز این است که پرسپولیسی ها واقعی می فهمند او چه می گوید! بد نیست حبیب کاشانی و شخص دایی سری به پیغام هایی که برایشان گذاشته اند بزنند و به درخواست هواداران توجه کنند. دایی خاطره خوبی از آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس ندارد و شاید…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)