مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی می خواهد هرطور شده کریمی را به پرسپولیس برگرداند به همین خاطر قصد دارد در فضایی آرام مقدمات آشتی دایی و کریمی را مهیا کند.

 

 
 حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا شرایط لازم را برای آشتی دادن علی کریمی و علی دایی فراهم کند تا با این اتفاق، ستاره فعلی استیل‌آذین سال آینده به پرسپولیس بازگردد.

کریمی و دایی مدت‌هاست که با یکدیگر اختلاف دارند و حتی آشتی‌کنان آنها در سال‌ گذشته و در رختکن ورزشگاه آزادی هم باعث نشد که این دو نفر اختلافات را کنار بگذارند. در این شرایط کاشانی که علاقه خاصی به انجام کارهای مثبت در فوتبال دارد، در‌صدد آتشی دادن دایی و کریمی است.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درصدد است تا در یک زمان مناسب و به زودی جلسه‌ای را با دایی و کریمی برگزار کند تا آنها با یکدیگر حرف بزنند و سوءتفاهمات را کنار بگذارند.

البته هدف اصلی کاشانی این است که مراسم آشتی‌کنان مثل سال گذشته در یک مکان شلوغ برگزار نشود تا دایی و کریمی به راحتی در مورد اختلافات گذشته با هم حرف بزنند. کاشانی که این فصل در بازگرداندن کریمی به پرسپولیس ناکام ماند، قصد دارد تحت هر شرایطی جادوگر را برگرداند به همین دلیل اول می‌خواهد این دو نفر را آشتی دهد تا برای سال آینده مشکلی بابت بازگشت کریمی وجود نداشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)