مرجع خبری پرسپولیس : خبرهایی که از جلسه دو ساعته علی سعیدلو و حسین هدایتی منتشر شده نشان می دهد رئیس سازمان تربیت بدنی به حضور همزمان کاشانی و هدایتی در پرسپولیس می اندیشد.

 

جلسه حسين هدايتي با علي سعيدلو كه سه شنبه شب برگزار شد بيش از دو ساعت به طول انجاميد. رييس سازمان تربيت بدني كه پيش از اين جلسه‌اي را با حبيب كاشاني برگزار كرده بود، سه شنبه شب رودروي حسين هدايتي قرار گرفت و راهكارهاي خود را براي انتخاب اعضاي هيئت مديره پرسپوليس به مالك استيل آذين ارائه داد.
 منابع خبري گزارش مي‌دهد يكي از مباحث اصلي مطرح شده در اين جلسه، به همكاري حسين هدايتي و حبيب كاشاني مربوط مي‌شود. گويا علي سعيدلو اصرار دارد كه از اين دو به صورت توامان در تركيب هيئت مديره پرسپوليس بهره ببرد. اما اين دو چندان تمايلي به همكاري در پرسپوليس با هم ندارند.

 در جلسه سه شنبه شب نيز يك بار ديگر سعيدلو در مورد همكاري با كاشاني با حسين هدايتي گفت‌وگو كرد. از شواهد و قرايين اينطور پيداست كه قرار است حبيب كاشاني به واسطه مشكل دو شغله بودن تنها به عنوان يكي از اعضاي هيئت مديره در پرسپوليس مشغول به كار شود و حسين هدايتي نيز به عنوان عضوي ديگر در اين مجموعه فعاليت كند.

 گويا در آخرين جلسه‌اي كه كاشاني با سعيدلو برگزار كرده تا حدي به اين همكاري راضي شده و حسين هدايتي نيز در صورت موافقت كاشاني مشكلي براي همكاري با او نخواهد داشت. در اين ميان به نظر مي‌رسد سعيدلو قصد دارد در جلسه‌اي مشترك با كاشاني و هدايتي آنها را دور يك ميز فراخوانده تا طرفين صحبت‌ها، گلايه‌ها و برنامه‌هاي آينده خود را براي پرسپوليس با يكديگر مطرح كنند.

 

اين جلسه احتمالاً اوايل هفته آينده انجام خواهد شد. هر چند كه هنوز اين ابهام وجود دارد كه هيئت مديره پرسپوليس متشكل از 5 نفر خواهد بود يا 7 نفر! ضمن اينكه نبايد فراموش كرد تركيب اعضا و نزديكي آنها به يكديگر تأثير بسزايي در رأي‌گير‌ها و تصويب سياست‌هاي كلان باشگاه خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)