مرجع خبری پرسپولیس : مدير خزانه‌داري و پشتيباني هيئت فوتبال استان فارس در آستانه ديدار تيم‌هاي مقاومت شهيد سپاسي شيراز و پرسپوليس تهران از زمان و مكان فروش بليط يك روز قبل از اين ديدار خبر داد.

 

بهرام كرمدار اظهار داشت: در راستاي مسابقات هفته بيست و هفتم، نهمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور 15 هزار بليط يك هزار توماني تهيه و آماده فروش شده است كه از ساعت 7/30 صبح و بعد از ظهر پنجشنبه سي‌ام بهمن ماه جاري در گيشه‌هاي اداره تربيت‌بدني شيراز، هيئت فوتبال فارس، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شيراز و گيشه‌هاي سيار به تماشاگران فرهيخته و با فرهنگ عرضه مي‌شود.
وي با اشاره به تصميمات اتخاذ شده براي فروش بليط در روز قبل از مسابقه از تماشاگران خواست تا با استفاده از فرصت ايجاد شده و خريد بليط ورودي از ازدحام صفوف فروش بليط در روز مسابقه جلوگيري كنند تا كودكان و افراد سالخورده به راحتي امكان تهيه بليط را داشته باشند.
مدير خزانه‌داري و پشتيباني هيئت فوتبال استان فارس افزود: با شرايط مهيا شده و در دسترس بودن بليط ورودي با زمان و مكان مناسب لازم است تماشاچيان عزيز از خريد بليط از دست افراد سودجو و دلالان به جد خودداري و بليط خود را تنها از باجه‌هاي فروش بليط هيئت فوتبال فارس خريداري كنند تا از ضرر احتمالي جلوگيري شود.

مدير خزانه‌داري و مالي و پشتيباني هيئت فوتبال فارس با اشاره به ترافيك خودرويي ميهمانان شهر حافظ در محدوده حافظيه شيراز از تماشاگران خواست تا از پارك وسايط نقليه خودرويي و موتوري در اطراف حافظيه خودداري كنند و همكاري لازم را با نيروهاي انتظامي داشته باشند.
وي ادامه داد : ان‌شاءالله با همكاري تماشاگران همانگونه كه سال‌هاي گذشته نيز به عنوان ميزبان برتر و نمونه از سوي فدراسيون فوتبال انتخاب شده‌ايم امسال نيز بتوانيم به شايستگي از اين عنوان دفاع كنيم هرچند كه تماشاگران حافظيه در چند سال گذشته اين ورزشگاه را به عنوان خانه دوم خود دانسته و بيشترين همكاري را با كادر اجرايي و مسئولان هيئت داشته‌اند و اگر افتخاري بوده مديون فرهنگ مداري آنهاست.
كرمدار همكاري هميشگي و مناسب مسئولان هيئت فوتبال و كادر اچرايي با نيروهاي امنيتي، انتظامي، عوامل حراست و به ‌ويژه تماشاگران فرهيخته و با ادب استان فارس را عامل مهمي در برگزاري بدون حاشيه چنين ديدارهاي مهمي عنوان كرد و گفت: به تجربه ثابت شده است كه تماشاگران، انجام يك بازي راحت و بدون استرس و حاشيه را از برد و باخت تيم مورد علاقه‌شان بيشتر ترجيح مي‌دهند.
وي اضافه كرد: با اشاره به محدوديت‌هاي موجود و اينكه تنها كارت‌هاي ورودي خبرنگاران و عكاسان ورزشي براي اين ديدار معتبر است، از ميهمانان ويژه و اصحاب رسانه خواست تا حداكثر نيم ساعت قبل از شروع مسابقه از درب‌هاي ميهمانان ويژه در محل باغ ملي وارد مجموعه شوند و از آوردن همراه و وسيله نقليه خودرويي و موتوري خودداري كنند، چرا كه تنها خودروهاي امدادي آب، برق، اورژانس، آتش‌نشاني و پرتابل صدا و سيما مجاز ورود به مجموعه ورزشي حافظيه هستند.
مدير خزانه‌داري و پشتيباني هيئت فوتبال استان فارس افزود: همچنين عكاسان ورزشي بر اساس بندهاي 28 و 29 آيين‌نامه برگزاري مسابقات ليگ برتر كشور تنها در محل پشت دروازه تيم‌ها استقرار يابند و از تردد در طول زمين مسابقه خودداري كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)