مرجع خبری پرسپولیس : حسین هدایتی که می خواهد به هر شکل ممکن طفل سه ساله اش را در قد و قواره پرسپولیس نشان دهد در حال تهیه مقدمات ساخت فیلمی با عنوان مردان استیل آذین است!


این طور که به نظر می رسد ساختن فیلم از بازیکنان و تمرینات و رختکن تیم ها به یک مد ورزشی تبدیل شده است و همه باشگاه ها بدنبال این هستند تا از این مد عقب نیفتند. این بار نوبت استیل آذینی هاست که چنین فیلمی را روانه بازار کنند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی تیم تازه لیگ برتری شده(!) استیل آذین، باتصمیم مسئولان باشگاه وروابط عمومی فیلم مردان استیل آذین که شامل پشت صحنه های بازی های استیل آذین در لیگ برتر ،جام حذفی ،واردوهای تدارکاتی داخلی وخارجی است در انتهای فصل لیگ برتر برای علاقمندان احتمالی این تیم و ستاره هایش به بازار خواهد امد.

 

به هر حال با حضور حسین هدایتی در این باشگاه که علاقه ندارد در هیچ زمینه ای از پرسپولیسی ها عقب بیفتد شنیدن چنین اخباری چندان هم جای تعجب ندارد. گفتنی است مردان پرسپولیس نخستین بار در سال 86 و در پی قهرمانی این تیم در لیگ هفتم به عنوان یک ابتکار جدید برای هواداران این تیم روانه بازار شد و پس از تقلید باشگاه استقلال از این فیلم و ساخت مستند «آبی استقلالی» حالا حسین هدایتی هم به کپی برداری از این اقدام باشگاه پرسپولیس خواهد پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)