مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال رئال مادرید با شکست سویا و توقف بارسلونا مقابل آلمریا در یک شب جنجالی، صدرنشین رقابت های لالیگا شد.

 

هفته بیست و پنج لالیگا اسپانیا؛ اخراج گواردیولا- صدرنشینی رئال

در اولين شب هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا، دپورتيو و لاكرونيا موفق شد 3 بر يك برابر تنه‌ريف به پيروزي برسد. جدال حساس بعدي از بازي‌هاي شب گذشته، ميان آلمريا و بارسلونا بود. مردان مديترانه‌اي با سيستم 1ـ 3 ـ 2 ـ 4 وارد ميدان شدند و بارسا با سيستم 3 ـ 3 ـ 4 برابر ميزبان خود صف‌آرايي كرد. حضور پدرو گونسالس باعث شد تا هانري كماكان نيمكت‌نشين باشد و زلاتان و مسي در كنار او سه مهاجم بارسلونا را تشكيل مي‌دادند. آلمريا با گل دقيقه 12 سيسما دومينگو پيش افتاد و زنگ خطر گوش خراش لاليگا به شدت پيشاني لاپورتا را پر از چين و چروك كرد. اينكه گل آلمريا را مدافع 76 كيلوگرمي اهل ساحل مديترانه به ثمر مي‌رساند نشان از وقوع يك حادثه داشت و هواداران بارسا اميدوار بودند تيمشان بر اين حوادث ناگهاني غلبه كند.

ناكامي‌هاي بارسلونا با اخراج پپ گوارديولا توسط داور در دقيقه 26 نيمه اول تا مرز تكميل پيش رفت و سرمربي عصباني در حالي كه همچنان به فحاشي خود ادامه مي‌داد نيمكت بارسا را به سمت سكوي پشت جايگاه ويژه ترك كرد.
اعتراض اصلي گوارديولا به خطايي بود كه در منطقه 6 قدم روي مسي صورت گرفت و از ديد داور پنهان ماند، در هر حال مسي با گل زيباي خود در دقيقه 42 اين وضعيت آشفته را جبران كرد و ان را بهبود بخشيد.

در ديگر ديدار حساس شب گذشته رئال مادريد موفق شد برابر سويا به پيروزي 3 بر 2 دست پيدا كند.
در اين ديدار رئال مادريد ابتدا با گل به خودي آلونسو و گل دقيقه 52 دراگوتينوويچ، دو بر صفر عقب افتاد و هواداران مادريدي از شدت عصبانيت در حال ترك ورزشگاه يا تكان دادن پارچه‌هاي سفيد به نشانه اعتراض بودند كه كريس رونالدو سرنوشت بازي را تغيير داد و در دقيقه 60 موتور گلزني مادريديسمو را روشن كرد.
پس از او سرخيو راموس كه اين روزها پايش به گلزني باز شده، گل دوم مادريد را نيز به ثمر رساند و در حالي كه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه در حال تايپ تيتري با مضمون حفظ فاصله ميان بارسا و مادريد بودند، رافائل فان‌در فارت گل سوم رئال مادريد را در دقيقه 91 به ثمر رساند.
به اين ترتيب رئال مادريد با امتياز مشترك 62 و با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول لاليگا ايستاد و بارسلونا به رتبه دوم رسيد.
قانون بازي رودررو در لاليگا در پايان فصل و براي تعيين رتبه پاياني يك تيم، همچنين قهرمان و نايب قهرمان به كار مي‌رود.

نتايج بازي‌هاي شب گذشته لاليگا:
دپورتيوولاكرونيا 3 – تنه‌ريف يك
گل‌ها: رودريگس 33 و گواردادو 55 و كولوتو 67 براي دپورتيوو لاكرونيا و هانس 18 براي تنه‌ريف

آلمريا 2 – بارسلونا 2
گل‌ها: دومينگو 12 و پويول (گل به خودي 57) براي آلمريا و مسي 42 و 66 براي بارسلونا

رئال مادريد 3 – سويا 2
گل ها: رونالدو 60 و راموس 64 و فان‌در‌فارت 91 براي رئال مادريد و آلونسو (گل به خودي 10) و دراگوتينوويچ 52

 

هفته بیست و هفتم کالچو؛ تساوی رو و میلان – کار راحت اینتر برای قهرمانی

ميلان و رم، تيم‌هاي دوم و سوم جدول، با تساوي بدون گل، امتيازات ديدار حساس شب گذشته را ميان خود تقسيم كردند تا اينتر با خيالي آسوده، در بازي امشب، برابر جنووا صف آرايي كند.
در ديگر ديدار ديدني شب گذشته از هفته بيست و هفتم، يوونتوس موفق شد با نتيجه دو بر يك از سد فيورنتينا بگذرد. اين پيروزي با ارزش خارج از خانه با درخشش ديه‌گو در دقيقه 2 و گروسو در دقيقه 68 رقم خورد. تك گل فيورنتينا را نيز مارچيوني در دقيقه 32 به ثمر رساند.
به اين ترتيب، فيورنتينا با شكست برابر يوونتوس و در اختيار داشتن 35 امتياز در رتبه دهم قرار گرفت.

 

هفته بیست و نهم لیگ جزیره؛ شاگردان فرگوسن صدرنشین شدند

 
در ديگر بازي ديدني شب گذشته از فوتبال جزيره بولتون با گل‌هاي دقيقه 10 داويس و 16 ويلشر برابر وستهام يونايتد به پيروزي 2 بر يك دست يافت. تك گل تيم ميزبان را ديامانتي در دقيقه 88 به ثمر رساند.
گل‌هاي آرسنال را سسك فابرگاس 34، والكوت 60 و آرشاوين 91 به ثمر رساندند و تك گل برنلي را ناژنت در دقيقه 50 وارد دروازه توپچي‌هاي لندن كرد.
در ديگر بازي‌هاي شب گذشته، آرسنال با نتيجه 3 بر يك برابر برنلي به پيروزي رسيد.
منچستريونايتد شب گذشته با تك گل دقيقه 73 اسكولز برابر ولور همتون به برتري خارج از خانه رسيد و با 63 امتياز و البته يك بازي بيشتر نسبت به چلسي در رتبه اول جدول ايستاد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)