مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه امسال در بازی های آسیایی حضور نداریم حسرت می خورم. جای پرسپولیس در بازی های آسیایی خالی است.

 

 

*وضعیت تیم برای بازی با ملوان چطور است؟

– بعداز پیروزی که مقابل فولاد بدست آوردیم در شرایط بسیار ایده‌آلی بسر می‌بریم. جمعه در بازی با ملوان هم موفقیت‌ها و پیروزی‌هایمان را همچنان ادامه بدهیم با توجه به اینکه سپاهان در بازی قبلی 2 امتیاز از دست داد ما برای رسیدن به مقام قهرمانی امیدوارتر شدیم.

 

*برای کسب جام‌حذفی چقدر امیدوارید؟

– در جام حذفی صددرصد قهرمان هستیم. می‌خواهیم با رسیدن به این جام بعد از مدتها دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

*گفته می‌شود بازیکنان از پاداش به سپهر حیدری ناراحت هستند.

– اصلا چنین چیزی وجود ندارد، پاداش سپهر نوش جانش باشد. سپهر یکی از بازیکنانی است که واقعا برای تیم زحمت می‌کشد و پاداشی که گرفته حقش بود.

 

*به نظرت این حواشی به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟

– ما در 7 بازی گذشته پیروز بودیم که در لیگ ایران همچنین چیزی بی‌سابقه است اطمینان هم داشته باشید که به این روند ادامه می‌دهیم شاید تا آخر فصل هم حواشی زیادی به خاطر این موفقیت‌ها برایمان پیش بیاید ما نباید به این حاشیه‌ها توجه داشته باشیم. البته با شناختی که از کاشانی و دایی دارم می‌دانم که تمام این شایعات و حرف و حدیث‌ها را از اطراف تیم جمع می‌کنند.

 

*شما هم که با آمدن دایی خیلی خوب در تیم جا افتادی؟

– بله، من هفته‌ها است که در تیم خوب کار می‌کنم. علی دایی اعتمادبه‌نفس مرا برگرداند. کرانچار واقعا روحیه و اعتماد‌به‌نفس را از من گرفته بود اما با آمدن دایی اعتماد‌به‌نفسم را پیدا کردم.

 

* چرا مانند زمانی که در صبا بودی گلزنی نمی‌کنی؟

– در صبا یک خط جلوتر بازی می‌کردم اما در اینجا پست هافبک دفاعی بازی می‌کنم و باید جلوی دفاع را جمع‌وجور کنم بنابراین نمی‌توانم زیاد گلزنی کنم.

 

*از اینکه امسال پرسپولیس در جمع تیمهای ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا نیست چه احساسی داری؟

– وقتی می‌بینم پرسپولیس با این پتانسیل، با این بازیکنان و کادر فنی در جام باشگاه‌های آسیا نیست، حسرت می‌خورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)