مرجع خبری پرسپولیس :  علیرضا حقیقی که در هفته جاری با شایعه ازدواجش با یک هنرمند سینما حسابی سوژه مطبوعات شده بود، دیروز فارغ از این هیاهو به عیادت ناصر حجازی پیشکسوت استقلال رفت.

حقیقی با چند تن از دوستانش به منزل حجازی رفت و دقایقی را با دروازه‌بان سابق تیم ملی گذراند. حقیقی درباره این اقدام می‌گوید: «خیلی وقت بود می‌خواستم به عیادت ناصرخان بروم. آن زمان که در بیمارستان بستری بود فرصت نشد و چند بار هم به دلایل مختلف و فشردگی بازی‌ها فرصت پیش نیامد تا اینکه دیشب به منزل ناصرخان رفتم و از او روحیه گرفتم.»

دروازه‌بان جوان پرسپولیس که سابقه شاگردی حجازی را ندارد ادامه می‌دهد: «با اینکه افتخار شاگردی ناصرخان را ندارم اما او را دوست دارم و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. واقعا ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و در عیادت از حجازی خودم روحیه گرفتم و ایشان نکات خوبی را به من گوشزد کرد.»

 

گفته می‌شد علی دایی سرمربی پرسپولیس به خاطر ماجراهای اخیر حقیقی و شایعه ازدواج او با یک هنرمند سینما او را کنار کشیده و به او تذکر داده است اما حقیقی این مسئله را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «آقای دایی مرا راهنمایی کرد تا بتوانم این بحران و حاشیه‌ها را به سلامت بگذرانم. آقای دایی به من روحیه داد و از من خواست به این مسائل توجه نکنم و روی کارم تمرکز داشته باشم.»

مصدومیت میثاق معمارزاده دروازه پرسپولیس احتمال بازگشت حقیقی به ترکیب اصلی را افزایش داده است. او دراین‌باره می‌گوید: «امیدوارم مصدومیت میثاق جدی نباشد و او بتواند مقابل ملوان بازی کند اگر هم نرسید من آماده‌ام و اگر کادر فنی صلاح بدانند در خدمت تیم هستم.» حقیقی به بازی با ملوان اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «ملوان همیشه در زمین خودش خوب بازی می‌کند. نباید فریب شرایط بحرانی آنها را خورد اما ما باید در این بازی پیروز شویم.»دروازه‌بان جوان پرسپولیس از انتخاب کریم باقری به عنوان مرد سال ایران در برنامه 90 خوشحال است و می‌گوید: «آقاکریم حقش بود. این عنوان مبارکش باشد.» 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)