مرجع خبری پرسپولیس : نعيم سعداوي در خصوص شكايتش از باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: مبلغ 48 ميليون و 800 هزار تومان از باشگاه پرسپوليس طلبكارم. البته اين طلب مربوط به 10 ماه پيش و در زمان مديريت عباس انصاري‌فرد است.

 

وي گفت: متاسفانه آقايان يك چك 20 ميليوني به من دادند و هنگامي كه براي نقد كردن آن به بانك رفتم، در حساب دوست آقاي انصاري‌فرد 1200 تومان بيشتر نبود. پس از آن به كميته انضباطي شكايت كردم و باشگاه پرسپوليس به راي كميته انضباطي اعتراض كرد. حتي كميته استيناف حق را به من داد و پس از آن وكيلم تقاضاي اجراي حكم را به كميته انضباطي فرستاد.

سعداوي تاكيد كرد: در همان زمان كميته انضباطي دو ماه به باشگاه پرسپوليس فرصت داد طلب من را پرداخت كند. اين دو ماه ديروز به پايان رسيد و از كميته انضباطي با وكيل من تماس گرفتند و اعلام كردند در صورتي كه تا 10 روز آينده طلبم پرداخت نشود، پرسپوليس با كسر امتياز و يا تعليق مواجه خواهد شد.

 

مربي پيشين پرسپوليس در پاسخ به سئوالی درباره اينكه چرا با كاشاني صحبت نكرده، گفت: متاسفانه آقايي به نام عليپور كه سمتش را در باشگاه نمي‌دانم مدام در راديو و روزنامه‌ها مصاحبه و اعلام مي‌كند كه ما بايد برويم و حكم بگيريم.

ظاهرا ايشان اصلا در جريان نيست كه ما حكم را دريافت كرده‌ايم و حتي آخرين مهلت را هم به باشگاه پرسپوليس ابلاغ كردند. كميته انضباطي هنگامي كه حكمي را صادر مي‌كند بلافاصله يك نسخه از رونوشت آن را به باشگاه مي‌فرستد اما ظاهرا اين آقا در جريان نيست و مدام اعلام مي‌كند بايد به دنبال گرفتن حكم باشيم.

وي گفت: دوست نداشتم اين اتفاقات بيفتد اما ظاهرا مسئولان پرسپوليس دوست ندارند به پرونده من رسيدگي كنند و من هم چاره‌اي جز اين نداشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)