مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس خبر مذاکره با 4 بازیکن سپاهان را تکذیب کرد.

 

 باشگاه سپاهان مدعی بود که پرسپولیسی‌ها در اقدامی غیر حرفه‌ای با 4 بازیکن این تیم مذاکره پنهانی کردند و به خاطر این عمل پرسپولیس شاکی بودند حتی قلعه‌نویی بعد از بازی با پاختاکور در مصاحبه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که این عمل پرسپولیس بسیار غیرحرفه‌ای است اما مسئولان پرسپولیس بعد از نشر این خبر اذعان داشتند که بر خلاف ادعای سپاهانی‌ها ما هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان سپاهان نداشتیم و این اقدام را به پایان فصل موکول کردیم.

 لازم به ذکر است که 4 بازیکن سپاهان که برای فصل آینده در لیست دایی قرار دارند هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهدی رحمتی و عماد رضا هستند اما مسئولان پرسپولیس گفتند که در حال حاضر مذاکره با این 4 بازیکن غیرحرفه‌ای است و ما کار مذاکره با بازیکنان مد نظر دایی را به پایان فصل موکول کردیم.

 

 

مذاکره مازیار زارع با حبیب کاشانی

 مازیار زارع یکی از میهمانان پرسپولیس در اردوی امارات بود و حضور چند ساعت او در محل اردو گویا همراه با مذاکراتی برای بازگشت‌اش به پرسپولیس بوده است.

زارع که فصل قبل فصل ناموفق را در پرسپولیس پشت سر گذاشت در ابتدای فصل جدید راهی لیگ امارات شد. گویا قصد دارد به ایران بازگشته و در صورت توافق فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد. زارع هنگامی که در اردوی سرخپوشان حضور یافت در گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با حبیب کاشانی تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده است. البته سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هیچ اظهارنظری به این تمایل داشته و پاسخ نهایی را به پایان فصل و به نظر شخص علی دایی منوط کرده است. اما با توجه به حضور زارع در پست هافبک دفاعی و عدم رضایت دایی از بازیکنانی که در فعلا در این پست در اختیار بازگشت مازیار به پرسپولیس بسیار محتمل می‌رسد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)