مرجع خبری پرسپولیس : بحث پيوستن غلامرضا رضايي در فصل نقل و انتقالات ابتداي فصل حسابي داغ بود اما در نهايت اين بازيكن به امارات رفت تا حضورش در جمع قرمزپوشان منتفي شود.

 

بعد از ناكامي رضايي در فوتبال امارات يك بار ديگر بحث انتقال اين بازيكن به پرسپوليس جدي و جدي‌تر شد اما اينبار هم تمام شايعات با رفتن رضايي به اهواز تكذيب شد.


با آمدن علي دايي به پرسپوليس در اوايل نيم فصل دوم بحث پيوستن اين بازيكن به پرسپوليس سال آينده دوباره مطرح شد. با توجه به علاقه شديد علي دايي به غلامرضا رضايي در تيم ملي گفته مي‌شد اين بازيكن قطعا سال آينده و در فصل نقل و انتقالات قرمزپوش مي‌شود و سال آينده براي علي دايي توپ خواهد زد.


حالا هنوز فصل تمام نشده شنيده مي‌شود مهاجم ملي‌پوش فولاد اهواز كه قراردادش با اين تيم در پايان ليگ نهم تمام مي‌شود با پرسپوليسي‌ها تمام كرده و يكي از مهاجمان سال آينده پرسپوليس مشخص شده است.

 

براساس شنيده‌ها رضايي در تعطيلات نوروزي با مسوولان پرسپوليس مذاكره داشته و بعد از بررسي شرايط به قرمزپوشان جواب مثبت داده است. حتي غلامرضا رضايي بعد از صحبت با مسوولان باشگاه با چند بازيكن اين فصل پرسپوليس هم تماس گرفته تا در خصوص وضعيت فني تيم و مسايل مالي تحقيق كند. البته خود غلامرضا رضايي مهاجم تيم‌ملي خبر توافقش با پرسپوليسي‌ها را تكذيب مي‌كند و مدعي است هنوز با هيچ تيمي براي سال آينده مذاكره نكرده است.

 

البته از طرفي هم شنيده مي‌شود مدير برنامه‌هاي رضايي از طرف او مذاكره را آغاز كرده و با شرايط قرمزها به توافق رسيده است. بايد ديد رضايي در پايان اين فصل قرمزپوش مي‌شود و يا همانند سال گذشته از ايران مي‌رود؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)