تیم منتخب فصل نقل و انتقالات پیش رو

 

مرجع خبری پرسپولیس : فاصله زماني چنداني تا شروع فصل نقل‌وانتقالات باقي نمانده است. تيم‌هاي مختلف به ويژه غول‌هايي چون استقلال، پرسپوليس، سپاهان و استيل‌آذين از حالا كار جذب نفرات موردنظر خود را شروع كرده‌اند.

 

اگر بخواهيم يك تيم طلايي از بازيكنان مورد توجه در فصل نقل‌وانتقالات را در نظر بگيريم بدون ترديد به اين نفرات خواهيم رسيد. به جرات مي‌توان ادعا كرد اين 18 نفر در زمره گرانترين و پرمشتري‌ترين فوتباليست‌هاي ليگ خواهند بود. به ويژه كه قرارداد تمام آنها به پايان رسيده و براي رفتن به هر تيمي آزاد هستند.

 

1- مهدي رحمتي: بدون ترديد يكي از چهره‌هاي جنجالي فصل نقل‌وانتقالات خواهد بود. او در ابتداي فصل قراردادي دو ساله به ارزش 760 ميليون تومان با سپاهان به امضا رساند اما در صورت پرداخت 100 ميليون اين قرارداد براي سال دوم قابل فسخ است. سپاهان به حفظ مهدي تمايل دارد. اما پرسپوليس، استيل‌آذين و حتي استقلال از جمله تيم‌هاي خواهان دروازه‌بان اول تيم‌ملي هستند.

 

 

2- وحيد طالب‌لو: وحيد از شرايطي كه در استقلال دارد ناراضي است. براي فصل آينده او پيشنهادات خوبي دارد. از يك طرف استقلال مايل به تمديد قرارداد اين دروازه‌بان است، اما از طرف ديگر صحبت از حضور او در سپاهان، استيل‌آذين و تراكتورسازي براي فصل آينده است. او گفته بود معلوم نيست فصل بعد قرمز هستم يا آبي!

 

3- هادي عقيلي: ثابت‌ترين مدافع تيم‌ملي در چند سال اخير و امسال در تيرس تيم‌هاي گوناگون قرار دارد. سپاهان مي‌خواهد با او تمديد كند اما شنيده مي‌شود او براي فصل آينده با پرسپوليس به توافق رسيده است.

 

4- حسين كاظمي: يكي از بهترين هافبك‌هاي فوتبال ايران بدون ترديد با بهترين پيشنهادها روبه‌رو خواهد شد. استقلال هم براي تمديد قرارداد او تمايل دارد. سپاهان هم سفت و سخت خواهان جذب اين بازيكن است.

5- آندرانيك تيموريان: بازيكن ناراضي فولام انگليس قصد ترك فوتبال اروپا را دارد. اگر پول خوبي بدهند او به فوتبال ايران برمي‌گردد. استقلال، پرسپوليس، سپاهان و استيل‌آذين براي جذب آندو تلاش مي‌كنند.
6- خسرو حيدري: خسرو براي تمديد قرارداد پول قابل توجهي از استقلال مي‌خواهد. البته حق هم دارد چرا كه با پيشنهاد مالي خوبي از سوي ساير تيم‌ها مواجه شده است. كدام تيم و مربي است كه آرزوي داشتن خسرو را نداشته باشد.

 

7- اميرحسين فشنگچي: يكي از بهترين و آماده‌ترين چپ پاهاي فوتبال ايران قراردادش تمام مي‌شود. در خصوص او گفته مي‌شود با 450 ميليون با استقلال به توافق رسيده است، اما در نهايت راهي كدام تيم خواهد شد بايد صبر كرد و ديد.

 

8- علي كريمي: يكي از سوژه‌هاي جالب فصل نقل‌وانتقالات است. از يك طرف شنيده مي‌شود كه با استيل‌آذيني‌ها به مشكل خورده و مي‌خواهد از اين تيم برود و از طرف ديگر برخي از حضور او در سپاهان خبر مي‌دهند. اگر دايي سرمربي پرسپوليس نبود او به پرسپوليس برمي‌گشت. كريمي غيرقابل پيش‌بيني است.

 

9- مجتبي جباري: امسال هم قصه طول و دراز و تكراري تمديد قرارداد جباري با استقلال ادامه خواهد داشت؟! بدون توضيح بيشتر مجتبي هم يكي از جذاب‌ترين چهره‌هاي فصل‌ نقل‌وانتقالات خواهد بود.

 

10- لوسيانو ادينهو: ستاره برزيلي مس اين فصل قراردادش تمام مي‌شود. تيم‌هاي زيادي براي جذب او دندان تيز كرده‌اند. سپاهان يكي از مشتريان دست به نقد ادينهو به شمار مي‌رود.

 

11- ميلاد زنيدپور: هافبك چپ پاي راه‌آهن حسابي روي بورس است. استقلال و پرسپوليس او را مي‌خواهند. خودش هم از داشتن پيشنهاد خارجي خبر مي‌دهد.

 

12- كريم انصاري‌فر: گلزن جوان و 19 ساله سايپا هم مشتري زياد دارد. به خصوص كه سهميه بزرگسال و ليگ‌برتري تيم‌ها را هم پر نمي‌كند. بر كسي پوشيده نيست كه دايي علاقه ويژه‌اي به او دارد.

 

13- محمدرضا خلعتبري: تك ستاره ذوب‌آهن تيم‌هاي زيادي از جمله پرسپوليس و استقلال را خواهان خود مي‌بيند. ذوب‌ هم براي تمديد قرارداد او تمايل دارد. داستان تيم‌هاي اماراتي هم همچنان پابرجاست، اما جذب خلعتبري هزينه سنگيني در برخواهد داشت.

 

 
14- غلامرضا رضايي: پرسپوليس و علي دايي براي جذب او تمايل زيادي دارند، اما ساير تيم‌ها هم براي جذب او دست به كار شدند. فراموش نكنيد فصل قبل او با استيل‌آذين تمام كرده بود.

 

15- ميلاد ميداوودي: سقوط استقلال اهواز به دسته اول حتمي است. ميلاد يك بازيكن دسته اولي محسوب مي‌شود. او شرايط ايده‌آلي دارد. بازيكن آزاد هم كه هست. استقلال مدت‌هاست اين مهاجم ملي‌پوش و توانمند را مي‌خواهد، اما ساير تيم‌ها هم اين فرصت خوب را به سادگي از دست نمي‌دهند.
16- فابيو جانواريو: قرارداد فابيو هم به پايان مي‌رسد. او از الجزيره پيشنهاد دارد. استقلال هم مي‌خواهد قراردادش را تمديد كند، اما براي فابيو هم مانند هر خارجي ديگر مهم پول است. هر تيمي پول بهتر و بيشتر بدهد، تيم بعدي جانواريو خواهد بود.

 

17- عماد محمدرضا: مهاجم عراقي سپاهان قراردادش تمام مي‌شود. كدام تيم است كه آقاي گل ليگ را نخواهد. هم سپاهان قصد تمديد قرارداد دارد و هم پرسپوليس قصد جذب او را دارد.

 

18- ابراهيم توره: مهاجم سنگالي سپاهان و دومين گلزن برتر ليگ هم قراردادش تمام مي‌شود. توره هم مشتريان زيادي دارد و در پي بستن قرارداد مالي بهتر است.

 

البته اگر وحيد هاشميان هم قصد بازگشت به فوتبال ايران را داشته باشد به اين ليست اضافه خواهد شد. نفرات ديگري چون سياوش اكبرپور، اشپيتيم آرفي، آرش برهاني و… هم مي‌توانستند در اين ليست باشند اما به دلايل مختلف نفرات ذكر شده شرايط و پيشنهادات به مراتب بهتري داشتند تا در ليست 18 سوژه طلايي نقل‌وانتقالات قرار بگيرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)