مرجع خبری پرسپولیس : ساعتی پیش مراسم قرعه کشی جام جهانی انجام شد و تیم های حاضر در این رقابت ها، حریفان خود را شناختند.

 

از جمله قرعه های بدست آمده می توان به هم گروهی برزیل و پرتغال، فرانسه و آفریقای جنوبی، آلمان و صربستان و قرار گرفتن تیمهای انگلیس و آمریکا در یک گروه اشاره کرد.

مراسم امسال شباهت زیادی به مراسم سال قبل اسکار داشت. هم از نظر دکور پرزرق و برق آن و هم به خاطر استفاده از یک ستاره شناخته شده به عنوان مجری مراسم: شارلیز ترون بازیگر اسکاری هالیوود. او متولد آفریقای جنوبی است و به همین دلیل برای اجرای این مراسم انتخاب شد.

 

برای شروع قرعه کشی از چند ستاره معروف ورزشی دعوت شد تا در برداشتن گوی ها کمک کنند، هایله گبر سلاسی، دونده معروف، جان اسمیت، ستاره راگبی و دیوید بکام که ترون او را ستاره ای در خارج و داخل زمین فوتبال معرفی کرد. گوی ها یکی یکی و به سرعت توسط این چهره ها از گلدان ها خارج شد و تیم ها حریفانشان را شناختند. چهره مربیان و همراهان تیم های مختلف در زمان مشخص شدن هم گروه هایشان دیدنی بود.

نتایج قرعه کشی:

 

 

 

گروه A: آفريقاي جنوبي(ميزبان)، مكزيك، اروگوئه ، فرانسه.

گروه B: آرژانتين، نيجريه، كره جنوبي، يونان.

گروه C: انگليس، آمريكا، الجزيره، اسلووني.

گروه D: آلمان،استراليا، صربستان، غنا.

گروه E: هلند، دانمارك، ژاپن، كامرون.

گروه F: ايتاليا، پاراگوئه ، نيوزلند، اسلوواكي.

گروه G: برزيل، كره شمالي، ساحل عاج، پرتغال.

گروه H: اسپانيا، سوئيس، هندوراس، شيلي.

 

در ابتدای این مراسم شارلیز ترون در حالی که یکی از توپ های مخصوص جام را در دست داشت روی صحنه آمد و به میهمانان خوش آمد گفت. یک گروه رقص محلی سپس به اجرای برنامه پرداختند. برنامه ای که شامل رقص و آواز بود که احتمالا بسیاری از میهمانان مراسم نیز چیزی از آن سر در نیاوردند! بعد از خروج گروه رقص، ترون از ژروم والکه، دبیر کل فیفا دعوت کرد به روی صحنه بیاید تا در انجام مراسم او را همراهی کند.

 

ترون در اجرای آزمایشی مراسم که امروز صبح برگزار شد، نشان داد که اخبار فوتبال را به خوبی دنبال می کند. او آخرین گوی ظرف دوم، که همه فکر می کردند متعلق به فرانسه است را برداشت و بعد با خونسردی گفت:” ایرلند!” وضعیت به حدی محک بود که حتی مسئولان فیفا که در سالن حاضر بودند، به خنده افتادند.

 

قبل از شروع قرعه کشی  و پس از سخنرانی مقامات سیاسی از برزيل پله، از فرانسه زيدان، از آرژانتين مارادونا و از مجارستان پوشكاش فقيد طي فيلم هاي كوتاهي به حضار و ميليون ها بيننده تلويزيوني در سراسر جهان بازمعرفي شدند.

 

تصاویر مرتبط:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)