مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد علی کریمی فصل آینده هم با پیراهن این تیم در میادین حضور خواهد داشت.

 

محمد زادمهر در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از بازی مقابل راه آهن، گفت: 4 بازی دیگر پیش روی داریم، 2 بازی در لیگ و با احتساب بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، 2 بازی آسیایی برای پرسپولیس باقی مانده است.

 

 

وی افزود: به بازیکنان گفتم این 4 مسابقه مثل یک تورنمنت 4 جانبه است که پیروزی در هر 4 مسابقه آن برای موفقیت لازم است. به هر حال همانطور که دنیزلی گفت فوتبال روز خوب و بد دارد اما می خواهیم در این 4 مسابقه موفق باشیم.

 

 

زادمهر ادامه داد: همه بازی های باقی مانده برای ما سخت است و با تمام وجود مقابل راه آهن بازی می کنیم تا ناکامی چند بازی گذشته لیگ برتر را از ذهن هواداران پاک کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اظهارات کاپیتان این تیم مبنی بر جدایی از پرسپولیس در پایان فصل، گفت: در شرایط سخت بعد از بازی با الهلال اظهار نظر کریمی احساسی بود. بدون شک اجازه نمی دهیم او به این راحتی از پرسپولیس جدا شود، کریمی آنقدر بازی های تماشایی با پیراهن این تیم داشته که نمی شود به خاطر یک مسابقه از او انتقاد کرد.

 

زادمهر در پایان گفت: علی کریمی بخشی از تاریخ باشگاه پرسپولیس است و اجازه نمی دهیم به این سادگی از تیمش جدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)