مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که علی کریمی تاکنون حرفی از جدایی به او نزده است.


مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از دیدار فردای پرسپولیس و راه‌آهن گفت: 4 بازی مهم (2 بازی در لیگ و 2 بازی در آسیا) داریم، ابتدا دو بازی لیگ مقابل راه‌آهن و سپس فولاد را پیش رو داریم و بعد از آن نیز برای فصل بعد با مدیریت باشگاه مسائل را در میان خواهیم گذاشت.

 

پس از مسابقات لیگ برای اول شدن در گروه در امارات به مصاف الشباب می‌رویم و سپس در صورت صعود مرحله یک هشتم نهایی را داریم.

 

وی ادامه داد: 4_ 5 بازی از راه‌آهن دیدم و معتقدم استحقاق این تیم با جایگاهی که در جدول دارد قابل مقایسه نیست. سعی می‌کنیم در بازی فردا کاری کنیم تا هواداران ناکامی مقابل الهلال را فراموش کنند چرا که طرفداران پرسپولیس لایق خوشحالی و شاد شدن هستند.


دنیزلی در خصوص مصاحبه پرویز مظلومی که گفته بود بازیکنان پرسپولیس خسته هستند و کم‌کاری نمی‌کنند تاکید کرد: موضوع كاملا مشخص است. بازيكناني كه در ليگ ايران بازي مي‌كنند براي اولين بار است كه با چنين تقويم فشرده اي روبرو هستند، به طوري كه ما به طور متوسط هر چهار روز يك بار بازي داريم. بنابراين اگر بازيكنانتان خيلي با كيفيت نباشند، ممكن است به مشكل بخوريد. طبيعي است كه بازيكنان ما به دليل ترافيك زياد بازي‌ها خسته هستند كه اين موضوع در اين بازي با الهلال هم كاملا مشخص بود. مثلا بازيكناني مثل پولادي و شيث رضايي كه كمتر از ساير بازيكنان به ميدان رفته بودند، آمادگي بيشتري داشتند. ضمن اين كه گرم بودن فصل و از دست دادن آب و نمك بدن باعث مي‌شود بازيكنان هم از نظر روحي و هم از نظر بدني دچار افت شوند.


سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تقویمی مانند ایران در لیگ ترکیه هم وجود داشت و عاملی شد تا 18 مربی لیگ برتری به آن اذعان داشته باشند خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که مجبوریم لیگ را به پایان برسانیم. برنامه‌ریزی برای فصل بعد را هم نمی‌دانم چگونه است اما اگر به همین منوال باشد چاره‌ای نداریم تا کادر بازیکنان بهتر و باکیفیت‌تری داشته باشیم.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند اعلام اين موضوع كه 10 بازيكن پرسپوليس بايد در پايان فصل از اين تيم بروند، باعث شد بازيكنان بي‌انگيزه شوند، گفت: خير، من اين طور فكر نمي‌كنم. راجع به اين موضوع گفتم كه آن تعداد از كل تعداد بازيكنان بايد كنار روند. با اين حال نظر افراد محترم است.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات محمد پنجعلی در خصوص اشتباه بزرگ دنیزلی که لیست بازیکنان مازاد را اعلام کرده است گفت: بازیکنانی که از آنها نام بردم از کل کادر تیم بود. با این حال نظرات دیگران محترم است و دلیلی ندارد در مورد هر نظری پاسخگو باشم.


دنیزلی در خصوص جدایی علی کریمی از پرسپولیس اظهار داشت: هنوز در این مورد، کریمی چیزی به من نگفته است و اگر جوابی بدهم شاید اشتباه باشد. پس از بازی با فولاد در خصوص لیگ با شما صحبت خواهم کرد.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از وی پرسید چرا امروز تا به این اندازه گرفته هستید گفت: از بعد از بازی با الهلال ناراحتم و این دیدار الگوی بدی برایم شده است. در تمام زندگی کاری‌ام همیشه مدعی بوده‌ام و همواره برای موفقیت جنگیده‌ام اما چون امروز شرایط متفاوت است تاثیرات آن نیز در چهره‌ام قابل مشاهده است. امیدوارم فردا این چهره عوض شود.


دنیزلی در خصوص انتقادات برخی از مربیان به وی و صحبت‌های علی دایی که اگر این مربیان کارنامه خود را کنار کارنامه دنیزلی قرار دهند، هرگز از وی انتقاد نخواهند کرد، عنوان کرد: نمی‌خواهم در این مورد با دوستانی که انتقاد کرده‌اند وارد بحث شوم. اگر به کارنامه کاری‌ام در 20 سال گذشته نگاه کنید، هم سال‌های خیلی موفق در آن وجود دارد و هم سال‌هایی که موفقیت کمتری در آن به دست آمده است.


وی اضافه کرد: طبیعی است که همیشه یک سری مربیان انتقاد کرده و یک سری دیگر تشویق و تعریف می‌کنند. وارد این موضوع نمی‌شوم و هر کس آزاد است تفکراتش را بیان کند. برای تمام این نظرات ارزش قائلم و اگر موضوعی قابل استفاده باشد دوستان بهره خواهند برد. هر فکر و نظری مهم است؛ چه علیه من باشد چه به نفع من.


سرمربی پرسپولیس در مورد قانون منع حضور دروازه‌بان‌های خارجی در لیگ ایران گفت: دلیل این تصمیم‌گیری را نمی‌دانم. دروازه‌بان و مهاجم دو پست مهم در فوتبال هستند و وجود بازیکنان باکیفیت در این دو پست باعث می‌شود جوانان آنها را الگوی خود قرار داده و اگر در این دو قسمت الگوی خوبی وجود داشته باشد آنگاه فوتبال پیشرفت می‌کند. به همین دلیل است که نمی‌دانم چرا این قانون وضع شده است.: در حال حاضر 6 – 7 دروازه‌بان خوب در ایران وجود دارند که به نظر من این تعداد کافی نیست.


دنیزلی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده قصد جذب مربی بدنساز را دارد یا خیر گفت: در تمام تیم‌هایی که کار کرده‌ام از مربی بدنساز استفاده لازم را برده‌ام اما شرط این است که تاریخ و برنامه‌ریزی لیگ مشخص باشد و از ابتدا معلوم کنند که چه زمانی لیگ آغاز شده و چه زمانی به پایان می‌رسد. چون نیم‌فصل به پرسپولیس آمدم و دیگر زمان نبود از مربی بدنساز استفاده نکردم اما برای فصل آینده در دستور کارم قرار دارد.


سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد اینکه تا چه اندازه با پرسپولیس تفاهم دارد گفت: شرایط کاری خوبی داریم. البته مواقعی هم مشکلاتی به وجود می‌آید که طبیعی است اما مشکلی نبوده که بخواهد آزار‌دهنده باشد. باید از رویانیان و هیئت مدیره که شرایط کاری را برایم فراهم کرده‌اند تشکر کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)