مرجع خبری پرسپولیس : دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید قانون منع جذب دروازه‌بان خارجی پیشنهاد هیئت رئیسه بود اما در عین حال تاکید می‌کند که فوتبال مرزی ندارد.

 

مهدی محمد نبی در مورد دلیل لغو بازی تدارکاتی تیم ملی با عراق که قرار بود هفتم خرداد در اردوی ترکیه برگزار شود، گفت: عراق می خواست در تاریخ سوم خرداد این بازی برگزار شود اما کی‌روش تاریخ هفتم خرداد را مد نظر داشت.

 

به همین دلیل سرمربی تیم ملی  قبول نکرد که این بازی زودتر برگزار شود. به دنبال یک تیم خوب اروپایی برای جایگزینی هستیم اما تا قطعی نشود نام تیم اعلام نمی شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود تیم های کویت و یا توگو مورد توجه فدراسیون فوتبال هستند، گفت: تیم های مورد نظر ما کویت و توگو نیستند.

 

نبی در ادامه در خصوص قانون منع جذب دروازه بان خارجی در لیگ برتر و دسته اول اظهار داشت: این پیشنهادی است که هیئت رئیسه سازمان لیگ داده و قاعدتا در جهت تایید و یا رد این پیشنهاد فدراسیون تصمیمی ندارد چون این مسئله در اختیار هیئت رئیسه سازمان لیگ است.

 

وی در خصوص اینکه امکان لغو این قانون وجود دارد یا خیر عنوان کرد: تا جایی که می دانم این موضوع جزء اختیارات هیئت رئیسه سازمان لیگ است. من معتقدم فوتبال مرزی ندارد و تفکیک پذیر نیست اما در این چند سال سرمایه گذاری و پرورش دروازه بان در کشورمان به نحوی شده که به جای نمودار مثبت، منفی است و در این پست دچار مشکل هستیم. برای رفع این مسئله فضای لازم برای رشد جوان ها را باید ایجاد کنیم. اکنون به اندازه انگشتان دو دست هم دروازه بان خوب نداریم و باید زمینه پرورش دروازه بان را فراهم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)