مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال گفت: می‌خواهیم قبل از بازی با ازبکستان یک حریف تدارکاتی برای تیم ملی پیدا کنیم.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره تیم های پایه گفت: چنانچه از گزارش ها و اخباری که از قزاقستان دریافت می کردیم تیم های خوبی در تورنمنت قزاقستان شرکت کرده بودند.

 

تیم نوجوانان یک سال هم از همه تیم ها کوچک تر بوده و قهرمانی ارزشمندی را در این رقابت ها به دست آورده که مایه امیدواری است و امیدواریم با توجه به اینکه میزبان این رقابت های قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی هم هستیم تیم ملی نوجوانان به جام جهانی صعود کند چرا که علی دوستی در این رده متخصص است و تجربه هم نشان داده که می تواند نتیجه بگیرد.

 

وی درباره تیم های ملی جوانان و زیر22 سال گفت: تیم ملی جوانان هم در وضعیت خوبی قرار دارد و به تیم هم امید داریم در رقابت های قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی در امارات نتیجه بگیرد. تیم ملی زیر 22 سال هم در حال آماده سازی است و تیرماه به مالزی می رود و در گروهی قرار گرفته که می تواند به مرحله نهایی صعود کند.

 

کفاشیان درباره تیم ملی بزرگسالان گفت: در حال رایزنی هستیم که پیش از دیدار مقابل ازبکستان و در اردوی ترکیه حریفی تدارکاتی برای تیم ملی انتخاب کنیم البته کار سختی داریم اما در نهایت باید حریفی تدارکاتی را مهیا کنیم تا تیم ملی قبل از دیدار مقابل ازبکستان محک بخورد. تیم ملی بزرگسالان اولویت اول فدراسیون فوتبال است و ما برای رسیدن این تیم به جام جهانی همه امکانات را فراهم خواهیم کرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی در فوتبال ایران گفت: قرار است جلسه ای با حضور هیئت رئیسه فدراسیون و هیئت رئیسه سازمان لیگ داشته باشیم تا در این باره تصمیم گیری کنیم و هنوز در این باره تصمیم گیری نهایی نشده است و تنها گمانه زنی هایی است که در این زمینه انجام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)