مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اطلاع از وضعیت محرومیت احتمالی ایمون زاید از سازمان لیگ استعلام خواهند گرفت.

 

رویانیان پنجشنبه برمی گردد

 محمد رويانيان هم که به همراه هیئت دولت به چین سفر کرده است پنج‌شنبه از سفر باز خواهد گشت. جلسه دو روز پيش مديرعامل و سرمربي هم به خاطر همين سفرها لغو شده بود.

 

 

استعلام وضعيت زايد و شيث از سازمان ليگ

وضعيت شيث رضايي و ايمون زايد و حضورشان در بازي آخر برابر فولاد امروز مشخص خواهد شد. شيث و زايد البته معتقدند سه كارته نيستند اما براي اطمينان، باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ استعلام كرده تا مشخص شود آنها براي بازي با فولاد محرومند يا اجازه بازي دارند.

 

برنامه ويژه براي سفر به امارات

اين روزها مسوولان پرسپوليس در حال برنامه‌ريزي‌ هستند براي سفر تيم به امارات. به همين منظور ديروز جلسه‌اي با حضور دكتر زادمهر و جمشيد زارع در باشگاه برگزار شد و البته هنوز برنامه اين سفر اعلام نشده است.پرسپوليسي‌ها اگر در گروهشان دوم شوند بعد از بازي با الشباب – روز 26 ارديبهشت – چند روزي در امارات مي‌مانند و سپس به جده مي‌روند تا بازي خود در مرحله حذفي را برابر الاتحاد عربستان برگزار كنند كه البته اين برنامه هنوز قطعي نيست.

 

تمرين سه ساعته كريمي و محمد در درفشي‌فر

با وجود تعطيلي پرسپوليس، علي كريمي و عليرضا محمد سه ساعت از ديروز را به تمرين در درفشي‌فر گذراندند. وزنه زدن، دويدن و دوچرخه برنامه‌اي بود كه اين دو سرخپوش براي خودشان طراحي كردند و تمام ديروز صبح را به تمرين گذراندند. همچنين ميثاق معمارزاده هم ديروز در سالن ورزشگاه درفشي‌فر به وزنه زدن مشغول بود و حميدرضا علي عسگري هم كار با توپ انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)