مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه دنیزلی در طوفان مشکلات پرسپولیس گرفتار شده، گفت: فوتبال هر کشور نشانه های کلیدی و میراثی تاریخی دارد که با ضعیف شدن آنها مردم از فوتبال دل زده می‌شوند.

 

حمیدرضا صدر در خصوص وضعیت فعلی تیم پرسپولیس و جایگاه این تیم در رتبه پانزدهم جدول رده بندی لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

نتایج اخیر تیم پرسپولیس ضربه به فوتبال ایران می زند. در واقع ضعیف شدن تیمهای ریشه دار یک کشور مصداق نزول و ضعف فوتبال آن کشور است بنابراین کسانی که ادعا می کنند فوتبال ایران برایشان اهمیت دارد نباید نسبت به نتایج اخیر پرسپولیس بی تفاوت بوده و یا حتی خوشحال شوند.

 

وی درهمین خصوص افزود: فوتبال هر کشور نشانه های کلیدی و میراثی تاریخی دارد که با ضعیف شدن آنها مردم از فوتبال دل زده می‌شوند و این موضوع برای فوتبال وحتی ورزش آن کشور خوب نیست. به عنوان مثال اگر رئال مادرید و یا بارسلونا در فوتبال اسپانیا دچار مشکل شده و یا ضعیف شوند نشان ضعف فوتبال اسپانیا است.

 

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیمی که در حال حاضر در جایگاه پانزدهم رقابتهای لیگ برتر قرار گرفته نیز میراث تاریخ فوتبال ایران است که به این حال و روز افتاده، بنابراین همه جامعه فوتبال و حتی ورزش کشور باید به آن کمک کرده و از این تیم حمایت کنند.

 

صدر تاکید کرد: من حتی نگران وضعیت تیمی مانند ملوان نیز بودم که به رقابتهای لیگ آزادگان سقوط نکند چون این تیم قدیمی و ریشه دار نیز یکی از نشانه های فوتبال ایران است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نقش دنیزلی در نتایج اخیر تیم پرسپولیس چقدر بوده است، گفت: دنیزلی در شرایطی به فوتبال ایران و پرسپولیس آمد که شناخت کاملی از آن نداشت و اوضاع نسبت به گذشته فرق کرده بود. در واقع وی در حال حاضر در طوفان مسائل و مشکلات فوتبال پرسپولیس گرفتار شده است.

 

صدر در همین خصوص افزود: در شرایط فعلی هواداران باید فقط شکیبا و صبور باشند و فرصت به مسئولان و کادر فنی پرسپولیس بدهند تا آنها تیم خوبی را برای فصل آینده بسازند چون یکی از مسائل مهمی که طی چند سال اخیر به تیم پرسپولیس ضربه زده، تغییرات زیادی است که در سطح مدیریت و کادرفنی این تیم بوجود آمده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)