حاج عیسی هم یکی از گزینه ها است

مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پايتخت فصل سخت و البته تلخي را پشت سر گذاشتند.

 

هرچند پرسپوليسي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا وضعيت بهتري داشته و شانس زيادي براي صعود از گروه دارند، اما شكست‌هاي متوالي اين تيم در ليگ و رتبه آنها در پايان فصل چيزي است كه از ذهن تاريخ پاك نمي‌شود.

 

محمد رويانيان در همين رابطه اظهار كرد: پرسپوليس از ابتداي فصل ضربات زيادي خورد و تيم در شرايط بسيار بدي بسته شد. از طرفي در نيم فصل دوم و به دليل اين كه بازيكناني كه به تيم ما آمدند به دور از هر گونه دلالي و واسطه جذب شدند، هجمه‌هايي عليه پرسپوليس صورت گرفت و وضعيت به گونه‌اي شد كه تيمي كه از نظر مالي و امكانات هيچ كمبودي نداشت، دچار روندي نزولي شد و به ناگهان نتايج ضعيفي گرفت.

 

وي افزود: من اين مسايل را به صورت ريشه‌اي بررسي كرده‌ام و 12 دليل را براي مشكلات پرسپوليس پيدا كردم كه به زودي آن‌ها را اعلام خواهم كرد. خيلي‌ها به دنبال اين بودند كه پرسپوليس سقوط كند، اما خدا جلوي اين سقوط را گرفت.

 

رويانيان با اشاره به اين كه از سال‌هاي پيش ساختار غلطي در باشگاه پرسپوليس شكل گرفته، گفت: در سال‌هاي گذشته مشكلات پرسپوليس روي هم تلنبار شده و طوري شده كه باشگاه در اين فصل ساختار مناسبي نداشت. پرسپوليس امسال چوب سال‌هاي قبل را مي‌خورد و حالا زخم كهنه اين باشگاه باز شده است. با اين حال من اين را فرصتي براي خودم مي‌دانم كه پرسپوليس را به جايگاه واقعي‌اش برسانم و همه تلاش ما اين است كه با يك برنامه ريزي درست، يك پرسپوليس واقعي و يك باشگاه قدرتمند را به معناي واقعي بسازيم.

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره برنامه‌هايي كه در سفر به چين پيگيري كرد، گفت: زماني كه ماموريت دولتي من در حوزه حمل و نقل در اين كشور تمام شد از فرصت استفاده كردم و به داليان رفتم و در آنجا با وينگادا ديدار كردم.

 

وي ادامه داد: مذاكرات مثبتي با وينگادا داشتم و قرار شد كه وينگادا به فيفا اعلام كند كه ديگر شكايتي از باشگاه پرسپوليس ندارد و بقيه ماجرا را با خود ما پيگيري خواهد كرد.

 

رويانيان افزود: همچنين با نايب رييس فدراسيون فوتبال چين ديدار كردم كه قرار شد تيم زير 19 سال پرسپوليس در يك تورنمنت جهاني در چين شركت كند. ضمن اين كه با او درباره توسعه تجارت در فوتبال بحث كرديم. پس از آن با يكي از شركت‌هاي بزرگ سازنده ورزشگاه در دنيا مذاكره كرديم. پيشنهادي به آنها داديم و قرار شد به اين پيشنهاد پاسخ بدهند.

 

محمد رويانيان درباره خبر پيشنهاد يك ميليون دلاري پرسپوليس به يك بازيكن الجزايري گفت: ما به دنبال بازيكنان خارجي خوب هستيم و مطمئنا بازيكن خارجي خوب قيمتش هم زياد است. فعلا بيش از 20 بازيكن خارجي انتخاب شده‌اند و ما در حال بررسي شرايط آن‌ها هستيم كه “حاج عيسي” هم يكي از آن‌ها است. باشگاه رزومه او را بررسي كرده، اما هنوز به طور رسمي پيشنهادي به او نداده است. باشگاه كار خود را براي جذب بازيكن در فصل جديد از امروز آغاز مي‌كند.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت‌وگويش در رابطه با حكم كميته انضباطي فدراسيون در خصوص تيم فوتسال پرسپوليس، اظهار كرد: من نمي‌توانم در مسائل حقوقي كميته انضباطي نظر دهم. مسئوليت اين حكم هم با خودشان است و به من ربطي ندارد.

 

وي افزود: اينكه فوتسال ما مشكل داشت را خودمان اعلام كرديم و قبل از اينكه كميته انضباطي بگويد، خودم صراحتا باور، اعتقاد و يافته هايم را گفتم. الآن هم كه كميته انضباطي اعلام كرده تباني نشده، من به حرفم پايبندم و روي صورت گرفتن تباني تاكيد دارم. اما حالا آقايان به چه شكل حكم مي دهند، هيچ تغييري در نظرم ايجاد نمي كند.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: من صحبت هايي را با حسن زاده انجام دادم و چيزهايي را با او در ميان گذاشتم. وي نيز درخواست كرد تا مداركم را به آن ها بدهم اما من اين كار را به مصلحت نديدم و هيچ گاه هم نگفتم كه با كميته انضباطي همكاري مي كنم.

 

محمد رويانيان در ادامه از واگذاري امتياز تيم فوتسال پرسپوليس خبر داد و گفت: براي فوتسال پرسپوليس چند مشتري هست كه به باشگاه تقاضا داده‌اند. ما اين موارد را در باشگاه بررسي مي‌‌كنيم و هدفمان هم واگذاري امتياز اين تيم است. همچنين يكي از شرايطمان در واگذاري فوتسال اين است كه اين تيم با همان نام پرسپوليس فعاليت كند. همچنين چند شرط ديگر هم داريم كه در حال بررسي شرايط متقاضيان هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)