مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که در لیگ برتر داشتیم مقام دوازدهمی بهتر از پانزدهمی بود.

 

علی پروین درباره برتری 2 بر یک پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در آستانه بازی سخت و سرنوشت‌ساز مقابل الشباب امارات به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردیم.

 

روز گذشته بچه‌ها بسیار خوب و آماده بودند و انگیزه را چاشنی کار خود کردند و موفق شدند به یک برد شیرین برسند.

 

وی افزود: بازی در خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار سخت است اما روز گذشته بچه‌های ما خوب بودند و جوابش را گرفتند. فولاد تیم کوچکی نبود اما نتوانست جلوی انگیزه بچه‌های ما را بگیرد. با توجه به شرایطی که در لیگ برتر داشتیم مقام دوازدهمی بهتر از پانزدهم بود.

 

پروین در خصوص بازی روز سه شنبه مقابل الشباب امارات خاطرنشان کرد: بازی مرگ و زندگی را در پیش داریم. باید در امارات اول به دنبال این باشیم که گل نخوریم و بعد به فکر گلزنی باشیم. امیدوارم بازی الهلال و الغرافه مساوی شود و پرسپولیس هم با یک برد شیرین به عنوان سرگروه به مرحله بعدی برود.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: با وجودی که در تهران 6 گل به الشباب زده‌ایم اما کار راحتی در امارات نداریم. با این حال با توجه به اینکه حریف به فکر حمله کردن روی دروازه ما است، می‌توانیم آنها را غافلگیر کنیم. بچه‌های تند و تیزی داریم که می‌توانند مدافعان کند الشباب را جا بگذارند. بچه‌ها می‌دانند که هواداران میلیونی چشم انتظار این بازی هستند.

 

پروین در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: به باشگاه سپاهان این قهرمانی را تبریک می‌گویم و به نظرم حقشان بود. لیگ جذابی داشتیم چون تا دقیقه 90 تکلیف قهرمان مشخص نبود. متاسفانه برای پرسپولیس سال خوبی نبود اما دنیا به آخر نرسیده و سال دیگر گوی و میدان برای موفقیت پرسپولیس آماده است.

 

پروین در پایان از کلیه اهالی فوتبال دعوت کرد در مراسم مولودی حضرت فاطمه زهرا(س) که روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در حسینیه قائمیه از ساعت 11 تا 14 برگزار می‌شود، حضور به هم رساند. وی همچنین روز زن و مادر را به تمام مادران ایران زمین تبریک گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)