نمی توانم برای دادگاه به ایران سفر کنم

مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده همچنان مدیریت سابق باشگاه پرسپولیس را مسبب همه ناکامی ها و مشکلات اخیر می داند.

 

 

این گفت و گوی تازه ای است با احمدرضا عابدزاده. او که در حال حاضر در آمریکا به سر می برد برای دقایقی با ما هم کلام شد تا در مورد پرسپولیس و اتفاقاتی که برای این تیم افتاده، در مورد پسرش و همچنین داداگاهی که روز سیزدهم خرداد برگزار می شود حرف بزند.

 

پرسپولیس روزهای بدی را سپری کرد. لیگ برای این تیم خیلی بد به اتمام رسید.

واقعا باورم نمی شود که چنین اتفاقی برای پرسپولیس افتاده باشد. البته باید تحقیق کرد و دید که چه کسانی تیم را به این روز انداخته اند. الان خیلی های دیگر سیبل شده اند و آنهایی که تیم را به این روز انداخته اند دارند خوش می گذرانند.

 

البته پس از حضور رویانیان و دنیزلی در پرسپولیس تیم روند خوبی را شروع کرده بود.
آنها تیم را خوب جمع کرده بودند. اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره همه چیز به روز اول برگشت. امیدوارم پرسپولیس از گروه خودش در لیگ قهرمانان صعود کند تا مردم دلخوش شوند و این فصل کابوس وار را به فراموشی بسپارند.

 

عابدزاده این روزها چه کار می کند؟ خیلی وقت است که خبری از شما نیست؟
در آمریکا هستم و آمده ام پیش پسرم. من دو تا بازی تیم آنها را از نزدیک تماشا کرده ام که یک بازی مساوی شد و بازی دیگر را هم برده اند. در کل 4 تا بازی کرده اند که آن دو بازی دیگر با شکست همراه بوده است.

وضعیت امیر چطور است؟ به نظر نمی رسد مشکلی داشته باشد.
همه چیز خوب است. او در 18 سالگی شرایط خوبی دارد. حالا نه اینکه پسر من باشد، اما واقعا خوب است و در همین بازی آخر 7-8 موقعیت را از بازیکنان حریف گرفت. امیر من در اروپا و آمریکا خودش روی پای خودش ایستاده است و به نظر من می تواند گلر خوبی شود. او یک بازی هم مقابل تیم امید آمریکا درون دروازه ایستاد و فقط یک گل خورد. البته باید بگویم که خود من هم در آمریکا بی کار نیستم و به گلرهای آنها تمرین می دهم.

دادگاه شما به کجا رسید. به نظر ماه آینده جلسه شما تشکیل می شود.
13 خرداد ماه است. من فکر نمی کنم بتوانم به ایران بیایم. اما وکیلم حتما در دادگاه حاضر می شود. مشکلی نیست و فکر می کنم می توانیم از حق خودمان دفاع کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)