مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شایعه حضورش در استقلال را بی اساس خواند و گفت: دل هواداران پرسپولیس را نمی شکنم.

 

مهرداد اولادی گفت: نمی دانم بعضی مسایل توسط چه كسانی مطرح می شود و اعلام می كنم از تیم استقلال پیشنهادی ندارم. وضعیتم برای فصل آینده مشخص نشده است و اما اطمینان داشته باشید دل هواداران پرسپولیس را با چنین تصمیمی نمی شكنم.

 

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به خاطر این هواداران، فصل گذشته كه در تیم ملی حضور داشتم از پیشنهادهای اروپایی و اماراتی خود گذشتم و تیم پرسپولیس را انتخاب كردم.

 

 

وی تصریح كرد: در زندگی فوتبالی خود تصمیم های عجیب و غریب زیادی گرفته ام اما به خاطر هواداران چنین تصمیمی را نمی گیرم.

 

وی در خصوص قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد من دو ساله است اما سال دوم قرارداد مشروط و با توافق دو طرف تمدید خواهد شد. امیدوارم فصل آینده در پرسپولیس بمانم و بتوانم تمام ناكامی های خود را در این فصل جبران كنم.

 

وی تاكید كرد: مطمئن باشید اگر تا این حد مصدوم نمی شدم و مانند فصل گذشته می توانستم در تركیب تیم خود قرار بگیرم، هم اكنون وضعیت به این شكل نبود.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در خصوص صحبت هایی كه در مورد ایمون زاید كرده است، گفت: صحبت هایی را انجام دادم و مطمئن باشید اگر من هم در پست مهاجم نوك كه در تیم ملوان بندرانزلی بازی می كردم، برای پرسپولیس به میدان می رفتم گل های زیادی به ثمر می رساندم و اینچنین هم مصدوم نمی شدم.

 

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد، هر بازیكنی برای پرسپولیس به میدان می رود بتواند عملكرد خوبی داشته باشد.

 

اولادی در خصوص خط خوردن نامش از فهرست بازیكنان اعزامی تیم پرسپولیس به امارات عربی متحده گفت: سه ماه مصدوم بودم و كادر فنی نمی توانست پس از این مدت طولانی، من را در فهرست دیدار با تیم الشباب قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)