مرجع خبری پرسپولیس : دنيزلي آخرين اطلاعات الاتحاد شامل فيلم بازي‌ها، وضعيت بازيكنان، تعداد كارت‌هاي زرد و قرمز بازيكنان و ورزشگاهي كه قرار است در آن به ميدان بروند را گرفت.

 

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس به صورت تلفني هر روز از وضعيت قرمزپوشان باخبر مي‌شود.

 

 

او قصد دارد قبل از سفر به جده با حضور در دبي با پرسپوليسي‌ها ديدار كند. همچنين قرار است پاداش بازيكنان پرسپوليس پس از برد مقابل الشباب با حضور رويانيان به آنها پرداخت شود.

مسوولان باشگاه پرسپوليس روز پنج‌شنبه ليست 42 نفره خود را براي سفر به عربستان به باشگاه الاتحاد عربستان براي تهيه ويزا و اسكان ارسال كردند.

پرسپوليسي‌ها رايزني‌هايي با سفارت ايران در عربستان براي حضور راحت‌تر در اين كشور داشتند.

خبرنگاران و عكاساني كه همراه پرسپوليس به دبي رفته بودند پنج‌شنبه شب به تهران بازگشتند. طي دو روز گذشته سايت‌هاي خبري و خبرگزاري‌ها اخبار معدودي از اردوي پرسپوليس روي خروجي خود قرار دادند.

علي كريمي به خاطر مصدوميت جزيي كه داشت در تمرين عصر پنج‌شنبه شركت نكردو در هتل ماند.

هتل پرسپوليسي‌ها برخلاف آنچه پيش‌تر اعلام شده بود Pullman City Center نام دارد و يك در آن به فروشگاه بزرگ City Center دبي باز مي‌شود.

نخستين تمرين سرخ‌ها بعد از بازي، پنج‌شنبه شب در زمين شماره 2 الشباب برگزار شد. سرخپوشان قبل از اين تمرين جلسه آناليز داشتند. فاصله زماني هتل محل اقامت پرسپوليسي‌ها تا ورزشگاه الشباب 25 دقيقه است.

جديدترين مصدوم پرسپوليس غلامرضا رضايي است كه او هم ديروز همراه تيم تمرين نكرد.

پرسپوليسي‌ها از پنج‌شنبه شب از تعداد ملي‌پوشان اين تيم مطلع بودند و درباره نفرات خط خورده پچ پچ مي‌كردند.

پرسپوليسي‌ها ساعت 13 دوشنبه با پرواز سعودي به جده خواهند رفت. هر 22 بازيكني كه در دبي هستند به عربستان هم مي‌روند.

رضايي، كريمي و پولادي مستقيما بعد از بازي پرسپوليس مقابل الاتحاد به استانبول مي‌روند تا به اردوي تيم ملي بپيوندند.

انور لوگوسيچ و آسمير آودوكيچ بعد از بازي با الاتحاد از طريق استانبول راهي بوسني مي‌شوند، زايد هم عازم ايرلند خواهد شد. احتمالا دو سه بازيكن پرسپوليس هم براي تعطيلات به كشورهاي خارجي سفر مي‌كنند.

از آنجا كه فاصله جده تا مكه بسيار كم است، كاروان سرخ‌ها پنج‌شنبه راهي خانه خدا مي‌شود البته احتمال دارد برخي نفرات بعد از بازي بلافاصله به تهران برگردند.

پرسپوليسي‌ها ساعت 5 عصر ديروز عصرانه ميل كرده و سپس در جلسه آناليز شركت كردند. تمرين دوم سرخ‌ها در دبي هم ساعت 19 به وقت محلي آغاز شد.

روز پنج‌شنبه گرماي شديد هوا قرمزپوشان را دچار دردسر كرد تا حدي كه برخي بازيكنان معتقد بودند تيم بايد به ايران مي‌آمد و سپس راهي جده مي‌شد.

دنيزلي آخرين اطلاعات الاتحاد شامل فيلم بازي‌ها، وضعيت بازيكنان، تعداد كارت‌هاي زرد و قرمز بازيكنان و ورزشگاهي كه قرار است در آن به ميدان بروند را گرفت.

دنيزلي در واكنش به ناراحتي مازيار زارع از نبودن در تركيب و خودداري از همراهي پرسپوليس گفت: مشكل خاصي بين ما نبود و زارع با نظر من نيمكت نشين بود. به جز زارع 4 بازيكن ديگر ما هم از ليست بيرون بودند. ما تشخيص مي‌دهيم كدام بازيكن وارد زمين شود و كدام بازيكن بايد از ليست بيرون برود.

پس از اين موضوع كادر فني پرسپوليس جلسه‌اي با مازيار زارع داشت و به اين بازيكن در خصوص اتفاقات بازي با الشباب تذكري جدي داد. گفته مي‌شود با پادرمياني برخي بازيكنان مشكل زارع با دنيزلي حل شده است.

ايمون زايد پس از بازي با الشباب كمي از ناحيه زانو دچار مشكل شده بود ولي پزشكان اعلام كردند اين بازيكن براي بازي با الاتحاد مشكل خاصي ندارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)