کهکشانی معنی ندارد، باید در زمین خودمان را نشان دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادي موافق اين نيست كه به پرسپوليس لقب كهكشاني بدهند و معتقد است كه از حالا نمي‌توان در مورد اين تيم نظر داد.

 

او كه در حال حاضر در اردوي تيم ملي به سر مي‌برد، اميدوار است كه فصل خوبي را با پرسپوليس پشت سر گذاشته و ناكامي‌هاي سال گذشته جبران شود. پولادي در آستانه بازي حساس ايران و قطر در مورد اين بازي و همچنين شرايط پرسپوليس به سوالات پاسخ مي‌دهد.

 

 

از بازي با قطر شروع كنيم، در مورد شكست پرگل اين تيم مقابل كره جنوبي چه نظري داري؟


‌ به نظر من قطر بازي خوبي انجام داد. اين درست كه آنها 4 گل خوردند ولي اين دليل نمي‌شود كه قطر را دست كم بگيريم. تيم‌هاي عربي هميشه حاشيه‌هاي خاص خودشان را دارند در ضمن من معتقدم آنها تيم ضعيفي نيستند. اميدوارم در ورزشگاه آزادي 3 امتياز را بگيريم و از هواداران تيم ملي هم مي‌خواهيم به ورزشگاه آزادي بيايند و ايران را حمايت كنند.

فكر نمي‌كني يك پيروزي كم دردسر در انتظار ايران است؟
‌ در فوتبال هيچ ديداري راحت نيست در ضمن قرار نيست قطر دوباره نمايش ضعيفي داشته باشد. آنها هنوز شانس صعود به جام جهاني دارند و به ايران مي‌آيند تا امتياز بگيرند.

برخي معتقدند با توجه به شكست قطر در بازي قبلي و تساوي ازبكستان، اگر فردا 3 امتياز را بگيريم كارمان براي صعود راحت‌تر خواهد شد. نظر تو چيست؟
‌‌ من هم معتقدم اگر اين بازي را ببريم تقريبا صعود خواهيم كرد و شرايط خوبي در جدول پيدا مي‌كنيم. با اين حال فعلا اول راه هستيم.

شرايط خودت چطور است؟
‌‌‌ از لحاظ روحي و فني آماده اين بازي هستم. البته ما در اين بازي پژمان منتظري، محمد قاضي و مجتبي جباري را در اختيار نداريم و اميدوارم با تلاش ديگر بازيكنان 3 امتياز را بگيريم.

فكر مي‌كني در اين بازي در تركيب ثابت باشي؟
‌‌ تمام سعي و تلاشم را در تمرين‌ها انجام دادم و همه چيز به نظر كروش بستگي دارد. با اين حال معتقدم بازي كردن فرد خاصي زياد مهم نيست و برد تيم ملي از همه چيز مهم‌تر است.

راستي از اينكه در پرسپوليس ماندي چه حسي داري؟
‌‌ خدا را شكر كه بعد از كش و قوس‌هاي فراوان قراردادم را تمديد كردم و اميدوارم سال خوبي در پرسپوليس داشته باشم. اميدوارم با تلاش بازيكنان، كادر فني و مسوولان باشگاه ناكامي فصل گذشته را جبران كنيم.

در مورد اينكه به پرسپوليس لقب كهكشاني دادند چه نظري داري؟
‌‌‌ فكر نمي‌كنم چنين چيزي باشد و اعتقادم اين است كه كهكشاني معني ندارد. ما بايد در زمين، خودمان را نشان دهيم و خيلي چيزها را ثابت كنيم. امسال مسووليت سنگيني روي دوش بازيكنان وجود دارد كه اين كار ما را سخت‌تر مي‌كند.

راستي قرار است شماره 16 را بر تن كني؟
‌‌‌ بله، پارسال مي‌خواستم در آسيا شماره 16 را بپوشم ولي ليست اسامي و شماره‌ها رد شده بود. من قبلا هم از رضا شاهرودي رخصت گرفتم و چند سال پيش هم افتخار داشتم كه در پيكان يك فصل با آقا رضا همبازي باشم. من بازي‌هاي او را در مقدماتي جام جهاني 98 به ياد دارم و معتقدم يكي از بهترين چپ پاهاي تاريخ تيم ملي است. پرسپوليس با وجود بازيكناني مثل محرمي، منافي، ميناوند، شاهرودي و… بهترين چپ پاهاي تاريخ را در اختيار داشته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)