مرجع خبری پرسپولیس : خبر مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ (الف-الف) مدافع کناری مورد علاقه امیر قلعه نوعی در تراکتورسازی جشن صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا را تلخ کرد.

 

به گزارش مرجع خبری، احمد هاشمیان در حالی از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری خبر داد که خیلی زود مسئولان فدراسیون فوتبال با ارائه کدهایی از قبیل حضور این بازیکن در یک تیم پرطرفدار شهرستانی مشخصات این بازیکن را افشا کردند.

 

 

خبری که جشن 40 هزار نفری هواداران تراکتورسازی برای صعود به آسیا را به کام آن ها تلخ کرد! یکی از 4 بازیکن تراکتورسازی که در آخرین مسابقه لیگ برتر تست دوپینگ داده بودند، همان دوپینگی جدید لیگ برتر ایران است.

 

فلاویو لوپز، سیامک سرلک، مهدی ثابتی و احمد آل نعمه نفراتی بودند که در آن مسابقه تست دوپینگ دادند و حالا خبر مثبت اعلام شدن آزمایش یکی از آن ها سایه شوم دوپینگ را دوباره روی سر فوتبال ایران آورده است.

 

پیش از این نیز استقلالی ها با استفاده از مواد ممنوعه در دربی جام حذفی مقابل تیم نصفه و نیمه پرسپولیس به پیروزی رسیدند و در نهایت قهرمان دوپینگی جام حذفی ایران لقب گرفتند. آیا این بار هم در پرونده دوپینگ (الف-الف) پای سرمربی جدید استقلال در میان است؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)