مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری در حالی روز چهارشنبه برای مذاکره با باشگاه الوصل به امارات می رود که رسانه های این کشور از جدی شدن حضور دیگو مارادونا روی نیمکت تیم ملی امارات خبر می دهند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمدرضا خلعتبری صبح چهارشنبه و تنها چند ساعت بعد از برگزاری بازی تیم ملی ایران مقابل قطر (عصر سه شنبه) برای مذاکره با مسئولان باشگاه الوصل راهی امارات می شود.

 

 

خلعتبری علاوه بر الوصل از 2 باشگاه دیگر اماراتی نیز پیشنهاد دارد و البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در چندین ملاقات با مدیربرنامه های این بازیکن، از وی خواسته شرایط حضور خلعتبری را در جمع سرخپوشان فراهم کند.

 

با وجود اینکه این بازیکن خوش تکنیک علاقه زیادی به ادامه همکاری با دیگو مارادونا دارد، خبرهای جدید رسانه های امارات احتمال بازگشت این بازیکن به ایران و پیوستن به پرسپولیس را پررنگ تر می کند.

 

اماراتی ها از توافق دیگو ماردونا برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر می دهند و این یعنی قطع همکاری اسطوره فوتبال آرژانتین با الوصل و محمدرضا خلعتبری.

 

وی البته پیشنهاداتی هم از 2 باشگاه دیگر اماراتی دارد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی در خصوص حضور در پرسپولیس یا ادامه فعالیت در فوتبال امارات خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)