مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا مدیرعامل باشگاه رقیب همانطور که در جذب بازیکنان جدید قافیه را رویانیان باخته است، در تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی استقلال هم چندان موفق نبوده است!

 

در حالی که علی فتح الله زاده از تمدید قرارداد با آندرانیک تیموریان خبر می دهد، این بازیکن که خبر را در روزنامه ها خوانده است از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند!

 

تیموریان تصمیم گیری برای فصل آینده را به بعد از بازی ایران و قطر موکول کرده است. او قصد دارد بعد از این مسابقه به همراه خانواده اش به ترکیه سفر کند و ممکن است قبل یا بعد از این سفر در خصوص آینده اش تصمیم گیری کند.

 

آندو تیموریان در این ارتباط می گوید: «فعلا تمام تمرکزم را روی بازی روز سه شنبه مقابل قطر گذاشته ام و بعد از این مسابقه در خصوص آینده ام تصمیم گیری می کنم.»

 

تیموریان با پیشنهاد چند باشگاه ترکیه ای، اماراتی و قطری مواجه شده و می گوید اصلا مشخص نیست چه تصمیمی برای فصل آینده اتخاذ کند اما ظاهرا جدی ترین فرضیه برای او جدایی از فوتبال ایران است.

 

پیشنهاد مالی تیم های امارات و قطر به تیموریان خوب است اما نگرانی این بازیکن از احتمال افت در لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس و از دست دادن پیراهن تیم ملی در آستانه جام جهانی است. هر چند به نظر می رسد در سفر به ترکیه با چند تیم باشگاهی از این کشور نیز مذاکره کند.

 

تیموریان در ایران نیز علاوه بر استقلال، یک پیشنهاد جدی از فولاد مبارکه سپاهان دریافت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)