مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی هفته آینده پس از بازگشت به ایران قرارداد جدید خود را با پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران ثبت می کند.

 

واکنش محمد رویانیان به اظهارات سه شنبه شب علی کریمی آبی بود بر آتش اختلافات جادوگر با مدیرعامل سرخ ها تا حالا خبر تمدید قرارداد این بازیکن در هفته آینده رسانه ها را از حاشیه سازی برای پرسپولیس ناامید کند.

 

 

محمد رویانیان بعد از اظهارات جنجالی علی کریمی که سه شنبه شب روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت، خطاب به این بازیکن گفته است: «این حرف ها را باور ندارم و منتظر بازگشت تو هستم.» مدیرعامل سرخ ها همچنین این را هم گفته بود که: «پرسپولیس خانه علی کریمی است و هواداران به عشق او سکوها را پر می کنند.»

 

وی البته روز گذشته هم در این ارتباط سیاست سکوت را پیش گرفت تا پس از مصاحبه علی کریمی مبنی بر تکذیب شرط و شروطی که از قول او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مطرح می شود، طرفین سوء تفاهم موجود را کنار بگذارند و در یک جبهه یعنی پرسپولیس محبوب فعالیت خود را در فصل آینده دنبال کنند.

 

به همین خاطر است که وقتی ارگان مطبوعاتی باشگاه با علی کریمی که این روزها برای استراحت در امارات به سر می برد، تماس می گیرد، جادوگر تنها به یک جمله کوتاه بسنده می کند: «پرسپولیس خانه من است، برمی گردم و قراردادم را تمدید می کنم.»

 

جالب است بدانید کاپیتان 33 ساله پرسپولیس پیشنهادات زیادی از کشورهای امارات، قطر ، آمریکا و ترکیه دارد اما پاسخ کریمی به همه پیشنهادات وسوسه کننده یک “نه قاطع” بوده است.

 

او پیشنهاد غیررسمی و 2 میلیارد تومانی یک باشگاه شهرستانی را هم که تنها ساعاتی است به جمع باشگاه های خصوصی اضافه شده رد کرد تا هفته آینده پس از بازگشت به ایران و حضور در دفتر محمد رویانیان، قراردادش را با پرسپولیس تمدید و خیال هواداران را از این بابت راحت کند.

 

تا آن زمان شاید، پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس هم با جذب یکی ، دو بازیکن ایرانی و خارجی دیگر بسته شده باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)