می خواهم دینم را به ذوب آهن ادا کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پیشین سرخپوشان گفت: پرسپولیس را می توان از همین امروز یکی از مدعیان قهرمانی لیگ دوازدهم دانست.

 

سپهر حیدری پس از توافق با تیم ذوب آهن اصفهان در این باره اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته گذشته با رسول كربكندی سرمربی تیم در خصوص بازگشتم به این تیم جلسه داشته و پس از توافق با این مربی تصمیم گرفتم بار دیگر به این تیم بازگردم.

 

 

وی در پاسخ به این سوال كه قراردادش با این تیم برای چه مدت تنظیم شده است، افزود: قراردادم با این تیم دو ساله است و می خواهم همانند گذشته، دوران خوبی را در این تیم سپری كنم.

 

 

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس كرمان در خصوص تازه ترین شرایط این تیم نیز گفت:‌ بسیاری از كارشناسان معتقدند تیم ذوب آهن اصفهان در فصل آینده با از دست دادن بازیكنان شاخص خود شرایط خوبی ندارد و شاید در فصل جدید نتواند جزو مدعیان لیگ برتر قرار گیرد.

 

حیدری افزود: ‌درست است بازیكنان خوبی از این تیم جدا شدند اما مسوولان ذوب آهن چند بازیكن خوب و با كیفیت از جمله محسن مسلمان، مهدی رجب زاده، مسعود همامی و چند بازیكن دیگر را جذب كرده اند و به جرات می توان مدعی شد این تیم همانند چند سال گذشته یكی از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

 

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینكه اكثر بازیكنانی كه در این تیم به خدمت گرفته شده اند، در رده های پایه این تیم حضور داشته اند، اضافه كرد: ما با سبك بازی یكدیگر آشنا هستیم و به طور حتم این مساله به تیم ما كمك می كند تا در دوازدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر فوتبال، تیمی قدرتمند را روانه این مسابقات كنیم.

 

وی در خصوص عملكرد مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل و نقل انتقالات و شرایط این تیم نیز گفت: به طور حتم مدیران باشگاه پرسپولیس تهران و بنا به درخواست هواداران، تعدادی از بهترین های فوتبال ایران را دور هم جمع كرده اند و امیدوارم بدون تولید حاشیه، این تیم نسبت به فصل قبل نتایج قابل قبول تری كسب كند.

 

وی تاكید كرد: ‌با این وضعیت، پرسپولیس را می توان از همین امروز یكی از مدعیان كسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال خواند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)