مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مذاکرات بسیار خوبی با مدیران و کادر فنی سایپا داشتم و روند پیوستنم به این باشگاه مراحل آخر را سپری می‌کند.

 

ابراهیم شکوری اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های فوتبال 90 – 91 از چند تیم لیگ برتری از جمله سایپا پیشنهادهایی داشتم. با توجه به نزدیک بودن تهران و کرج و همچنین امکانات و جدی بودن پیشنهاد سایپا، توافق اولیه انجام شد.

 

 

نمی‌توانم درباره رقم قرارداد صحبت کنم

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا بحث انتقالش به سایپا قطعی است؟‌ گفت: در تمام موضوع‌های مطرح شده با باشگاه به توافق رسیدیم، اما هنوز قطعی نشده و طی روزهای آینده با ثبت قراردادم به صورت رسمی به این باشگاه می‌پیوندم، به شرط آنکه مشکل و یا موضوع خاصی پیش نیاید.


وی درباره جزییات قرارداد خود با نارنجی‌پوشان اظهار داشت: موارد مالی در همان ابتدا مطرح شد و خیلی سریع از کنار آن گذشتیم، چرا که هدفم از حضور در سایپا مالی نیست.


مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه نمی‌تواند در مورد جزییات مالی توافق خود با سایپا مصاحبه کند، گفت: سقف قرارداد را رعایت کردیم، اما به طور کلی مسائل مالی در مذاکرات زیاد مطرح نبود و هدف‌های بزرگ‌ترین را دنبال می‌کنم.


شکوری تاکید کرد: هدف‌های بزرگی در ذهن دارم که امیدوارم با حضور در سایپا بتوانم تحقق آنها را پیگیری کرده و موفق نیز باشم.


وی یکی از دلایل پیوستنش به نارنجی‌پوشان را حضور مجتبی تقوی در راس کادر فنی این باشگاه توصیف کرد و گفت: تفکرات مربیان سایپا را به خوبی می‌شناسم و آنها نیز شناخت کاملی از نوع بازی من دارند، به همین دلیل در صورت قطعی شدن حضورم در سایپا، می‌توانم برای موفقیت این تیم در لیگ برتر موثر باشم.


شکوری در پایان تاکید کرد: تفکرات حرفه‌ای حاکم بر مدیریت باشگاه نیز از جمله عواملی بود که تصمیم‌گیری من نقش موثری داشت و امیدوارم با حضور در سایپا بتوانم تجارب جدیدی در لیگ برتر کسب کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)