مرجع خبری پرسپولیس : سامان آقازمانی گفت: پرسپولیس امسال با این تیمی که بسته است فقط به قهرمانی فکر می کند و خوشحالم که مورد اعتماد باشگاه و دنیزلی بودم و می خواهم از پرسپولیس به تیم ملی برسم.

  

 هافبک پرسپولیس که قراردادش با پرسپولیس برای سه فصل دیگر تمدید شد، گفت:

 

وی ادامه داد: در این فصل در مقطعی با مشکلات شخصی روبرو شدم که باعث شد سهم کمتری در بازی ها داشته باشم اما توانستم بر مشکلات غلبه کنم و این اواخر در اکثر بازی ها حضور داشتم.

 

 

هافبک پرسپولیس درباره روند تمدید قراردادش تصریح کرد: خوشحالم که مصطفی دنیزلی آنقدر اعتماد داشت که مرا در فهرست خود قرار دهد. از سوی دیگر قابل قبول است که باشگاه هم سیاست کاری خود را داشته باشد. آنچه اهمیت دارد، این است که اکنون من اینجا در پرسپولیس هستم و می خواهیم همه برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

 

آقازمانی در پایان گفت: در پرسپولیس مانده ام تا از اینجا به تیم ملی برسم و البته هدف ما این است که یکبار دیگر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود. با این بازیکنان خوبی که گرفته ایم تیم برای غیر از قهرمانی هم بسته نشده است.

 

 

من سه سال خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشتم و طی این سه سال روند خوبی را طی می کردم که می خواستم ادامه پیدا کند. در این مدت در بازی های مهمی شرکت کردم و همه مربیانی که آمدند از من استفاده کردند و در تیم آنها فیکس شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)