مرجع خبری پرسپولیس : سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز برگزار شد.

 

سومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس که همان 10 نفر تمرینات روز گذشته بودند به بدنسازی‌ زیر نظر چیذری مربی بدنساز پرسپولیس پرداختند.

 

زارع قائم مقام باشگاه با لباس ورزشی در تمرین امروز حضور پیدا کرد. وی ابتدا در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و عید مبعث را تبریک گفت. در مرحله بعدی نیز به دیدار 6 خبرنگار حاضر در تمرین پرسپولیس آمد و ضمن تبریک عید مبعث از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.

 

زارع در جمع خبرنگاران گفت: ‌رسالت خبرنگاری نوشتن اخبار صحیح است. انتظار نداریم همیشه از ما تعریف و تمجید کنید و دوست داریم هرچه اتفاق افتاده را به اطلاع هواداران برسانید. در گرما و سرما شما یار پرسپولیس بوده‌اید و هیچوقت نمی‌شود زحمات شما را نادیده گرفت. من از طرف باشگاه پرسپولیس به شما خسته نباشید می‌گویم.

 

وی همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید مانند کریم انصاری فرد، گفت: روش مدیرعامل پرسپولیس این است که با چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات حرکت کند و می‌بینید که با خبرهای خوش هواداران را شاد می‌کند. هواداران ما دیگر نباید ناراحت باشند.

 

* 100 هوادار پشت درهای بسته در تمرین امروز حضور داشتند و با آوردن پلاکاردی که روی آن نوشته بود «سردار کل ایران از تو سپاسگزاریم» از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تشکر می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)