مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: مانوئل خوزه مربی بزرگ و خوبی است.

افشین پیروانی اظهار داشت: مانوئل خوزه مربی بزرگ و خوبی است و تجربیات زیادی دارد و گزینه بسیار خوبی برای هدایت پرسپولیس بود، او تجربه بالا و کارنامه بسیار خوبی دارد و انشاءالله به تیم بزرگ و پر هوادار پرسپولیس کمک کند تا در فصل جدید نتایج مطلوبی کسب کند.

 

وی افزود: عده ای انتقاد می کنند که سن مانوئل خوزه بالا است و انگیزه لازم را ندارد اما مطئناً او مربی بزرگی است و سن اصلاً ملاک نیست. همین که او آمده و راضی به کار کردن در ایران شده، نشان می دهد که اهداف بزرگی دارد و قطعاً با انگیزه ای بالا کار خواهد کرد تا به اهدافش برسند و با پرسپولیس موفق شود.

 

پيرواني اظهار داشت: متأسفانه پرسپولیس زمان زیادی را از دست داده است، اگر سرمربی تیم زودتر مشخص می شد و می آمد، خیلی بهتر بود، البته تیم در این مدت تمرینات خوبی را انجام داده و با هماهنگی بیشتر، نتایج خوبی خواهد گرفت، چیذری، عاشوری، کرمانی مقدم و باقری در این مدت زحمات زیادی کشیده اند و انشاءالله تیم در فصل جدید نتایج خوبی خواهد گرفت.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به عنوان عضو کمیته فنی در کنار باشگاه هستم، مهم این است که برای پرسپولیس مؤثر باشیم، اینکه کمیته فنی دائمی باشد یا مقطعی به پیگیری مدیرعامل و حضور اعضا بستگی دارد اما به هر اندازه ای که عضو کمیته فنی باشیم، باید مفید باشیم و تلاش کنیم تا پرسپولیس موفق باشد.

 

وی افزود: ما که آمده ایم و قبول کردیم در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس باشیم، هدف مان کمک کردن به این تیم بزرگ و مردمی است. ما با پرسپولیس به اوج رسیدیم و امروز هم اگر کمکی از دستمان ساخته باشد، دریغ نمی کنیم و اگر هم نباشیم، برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنیم.

 

پیروانی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید موفق باشد، بازیکنان خوبی جذب شده اند و با هماهنگی بیشتر، مدعی اصلی قهرمانی هستند، امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود تا دل هواداران شاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)