ریاضی دان ها متوجه چگونگی قرعه کشی می شوند!

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر در واکنش به اعتراض برخی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس گفت: اگر کسی ریاضی بداند کاملا متوجه می‌شود وقتی 6 تیم از تهران در مسابقات هستند احتمال چنین قرعه‌ای وجود دارد.

 

غلامرضا بهروان درباره اعتراض رویانیان مدیرعامل باشگاه‌ پرسپولیس به قرعه کشی لیگ برتر عنوان کرد:

 

آقای رویانیان در روز قرعه کشی در جلسه نبود اما معاون او حضور داشت و شاهد بود که قبل از مراسم قرعه کشی تیم‌های میزبان و میهمان مشخص شدند. اگر کسی ریاضی بداند کاملا متوجه می‌شود که وقتی 6 تیم از تهران در مسابقات هستند احتمال چنین قرعه‌ای وجود دارد. مگر سال گذشته پرسپولیس در دور برگشت 10 بازی در تهران نداشت، پس چرا در نیم فصل دوم چنین اتفاقاتی برای آنها افتاد؟

 

وی درباره اینکه برخی باشگاه‌ها به دنبال تعویق مسابقات لیگ برتر بودند، گفت: برخی باشگاه‌ها به دلیل اینکه برنامه‌های خود را به موقع اجرا نکردند می‌خواهند لیگ عقب بیفتد اما ما 7 هفته اول مسابقات با تاریخ و ساعت آن مشخص کرده‌ایم و اصلا امکان تعویق مسابقات نیست. حتی این احتمال را می‌دهیم که جام حذفی هم برگزار شود و منتظر پاسخ AFC هستیم. اگر آنها بگویند یک سهمیه ایران متعلق به قهرمان جام حذفی است با توجه به اینکه می‌خواهیم حق باشگاه‌ها رعایت شود مسابقات جام حذفی را برگزار می‌کنیم.

 

سرپرست سازمان لیگ در این خصوص که آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون با قاطعیت اعلام کرده جام حذفی برگزار نمی‌شود اظهار داشت: نمی‌دانم آقای آیت اللهی این صحبت را انجام داده یا خیر اما ما بر اساس قانون حرف می‌زنیم. باز هم تاکید می‌کنم همه چیز به نظر AFC بستگی دارد. اگر قرار باشد حذف جام حذفی خدشه‌ای به باشگاه‌ها وارد کند آن را برگزار می‌کنیم. نمی‌توانیم به خاطر تیم ملی حق باشگاه‌ها را نادیده بگیریم اما اگر AFC موافقت کند به خاطر تیم ملی جام حذفی را برگزار نمی‌کنیم.

 

بهروان در این باره که گفته می‌شود وی پیشنهاد داده جام حذفی بدون حضور تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان برگزار شود گفت: من چنین پیشنهادی ندادم بلکه پیشنهاد دادم اگر قرار بر این شد که جام حذفی برگزار شود تیم‌هایی که ملی پوش دارند بدون ملی پوشان خود در این مسابقات حاضر شوند اما باشگاه‌ها از این پیشنهاد حمایت نکردند و معتقدند ملی پوشان در باشگاه‌ها متراکم هستند و نمی‌شود چنین چیزی را اجرا کرد. در این صورت اگر قرار بر این باشد که جام حذفی را برگزار کنیم در تاریخ لیگ برتر تغییری نداریم و در روزهایی که تعطیل است جام حذفی برگزار می‌شود.

 

سرپرست سازمان لیگ در ارتباط با حق پخش تلویزیونی گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و می‌خواهیم به گونه‌ای عمل کنیم که حق باشگاه‌ها رعایت شود. صدا و سیما خواسته‌هایی دارد ولی ما آمادگی خود را برای تعامل اعلام کردیم و خواستار این هستیم که مبلغ پیشنهادی صدا و سیما دور از واقعیت نباشد.

 

بهروان در مورد بحث بلیت فروشی که باید در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: برای در اختیار گرفتن بلیت فروشی به باشگاه‌ها دستور العملی‌هایی لازم است و در حال رسیدگی به این موضوع هستیم. البته این را بگویم که برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با یک شرکت برای تهیه بلیت الکترونیک قرارداد بسته‌ایم. می‌خواهیم باشگاه‌ها روی پای خود بایستند و یکی از الزامات فوتبال حرفه‌ای در اختیار داشتن بلیت فروشی به باشگاه‌ها است.

 

وی درباره بررسی قرارداد بازیکنان تاکید کرد: همه قرارداد‌ها را بررسی می‌کنیم اما کار خود رسانه‌ای نمی‌کنیم و ترجیح می‌دهیم در خلوت به یک سری مسائل رسیدگی کنیم.

 

بهروان در پایان در خصوص اینکه اتحادیه فوتبال در حال پیگیری خصوصی سازی باشگاه‌ها است و اینکه آیا فعالیت اتحادیه هماهنگ با فدراسیون فوتبال است گفت: اتحادیه فوتبال مستقل از فدراسیون فوتبال عمل نمی‌کند. آنها به عنوان مشاور در خدمت باشگاه‌ها هستند و کارشناس با فدراسیون تضاد ندارد.  می‌توانم بگویم آنها مثل مهندسین مشاور هستند که باشگاه‌ها را برای خصوصی سازی کمک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)