مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: پرسپولیس در فصل و انتقالات لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران نسبت به دیگر تیم ها یارگیری بهتری كرده است.

 

ابراهیم قاسمپور كه به همراه تیم مس كرمان برای تشكیل اردو در تركیه بسر می برد، با بیان این مطلب گفت: پرسپولیس بازیكنان شاخص تری را نسبت به دیگر تیم ها در فصل نقل و انتقالات جذب كرده است.

 

وی یادآور شد: البته این به آن معنی نیست كه تیم پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران را كسب كند.

 

قاسمپور افزود: فاصله تیم های شركت كننده در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بسیار كم است و هر تیم تلاش دارد جایگاه مناسبی برای خود در جدول رده بندی بدست آورد.

 

وی با اشاره به افزایش مبلغ قرارداد بازیكنان در رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران گفت: كیفیت فوتبال ایران با مبلغ قراردادی كه به بازیكنان پرداخت می شود، همخوانی ندارد و متاسفانه باشگاه ها برای جذب بازیكنان به رقابت با یكدیگر پرداخته اند.

 

قاسمپور در ادامه افزود: متاسفانه برخی از باشگاه ها سقف قرارداد بازیكنان را رعایت نمی كنند و مبلغ قرارداد بازیكنان بطور نجومی بالا رفته است. این امر باعث اجحاف در حق دیگر باشگاه ها شده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)