واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به خبر سرپرستی شیرینی

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس تهران که در دهه 70 یکی از بهترین های فوتبال ایران بود مثل سایر پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به شایعه انتخاب شیرینی به عنوان سرپرست باشگاه دست به انتقاد زد.

مجتبی محرمی در این رابطه گفت: سال هاست در پرسپولیس اشخاص را به عنوان سرپرست انتخاب می کنند که شایسته انتخاب هستند و حرمت این جایگاه را حفظ می کنند.

 

 

وی ادامه داد: تعجب می کنم از این که رویانیان می خواهد دست به چنین انتخابی بزند و از افرادی به عنوان سرپرستی نیمکت پرسپولیس استفاده کند که از فوتبال چیزی نمی دانند.

 

محرمی در پی شنیدن نام سعید شیرینی گفت: برای این شخص احترام قائل هستم ولی او را نمی شناسم و واقعا نمی دانم از کجا آمده است استفاده از چنین افرادی توهین به پیشکسوتان پرسپولیس است و توصیه می کنم رويانيان اگر هم چنین قصدی دارد هرچه سریعتر صرف نظر کند چون باعث ایجاد فاصله بین پیشکسوتان و پرسپولیس خواهد شد که به ضرر پرسپولیس است و بهتر است برای این جایگاه از یک پیشکسوت خوشنام اهل فن استفاده شود که کمک حال سرمربی روی نیمکت باشد.

 

رضا شاهرودی هم در این خصوص گفت: وقتی که این شایعه را شنیدم واقعا تعجب کردم مگر می شود چنین اتفاقی را شاهد بود؟ این آقا که اصلا سابقه ورزشی ندارد سرپرست پرسپولیس شود؟ پرسپولیس جایگاه بزرگان است که سال ها برای این تیم عرق ریخته اند و حاضر هستند بدون چشم داشت در این تیم کار کنند.

 

وی ادامه داد: این حق پیشکسوتان پرسپولیس است که نماینده ای در قالب پست سرپرستی روی نیمکت داشته باشند. باید به حال نیمکتی که چنین افرادی تحت عنوان نام سرپرست روی آن می نشینند گریه کرد. مگر این تیم بزرگتر ندارد؟ سرپرست پرسپولیس باید یک پرسپولیسی باشد و درد این تیم را کشیده باشد. نه این که به واسطه ارتباطات روی نیمکت بنشیند و در واقع باید از رویانیان انتقاد کرد که می خواهد چنین کند.

 

شاهرودی افزود: مگر استقلال سال گذشته از انتخاب منصور پور حیدری به عنوان سرپرست متضرر شد؟ چرا باید از این انتخاب استقلالی ها الگو نگيریم و از میان پیشکسوتان خوشنام به عنوان سرپرست روی نیمکت استفاده نکنیم.

 

کاظم سید علی خانی نیز گفت: گفت: سرپرستي در پرسپوليس با نام محمود خوردبين عجين شده است چرا كه سال هاست او در اين پست به پرسپوليس كمك مي كند او سال گذشته با تصميم رويانيان بركنار و زادمهر كه يک پيشكسوت تحصيل كرده است جايگزين وي شد اما اين تغييرات ايرادي نداشت چون يک پرسپوليسي رفت و يك پرسپوليسي آمد.

 

وي ادامه داد: بر كناري زادمهر و شايعه انتخاب يک نفر كه اهل فن نيست و پرسپوليسي ها او را نمي شناسند به عنوان سرپرست پرسپوليس كمي ابهام برانگيز است.

 

عليخاني تصريح کرد: از رويانيان تعجب مي كنم چه طور به اين نتيجه رسيده است كه بخواهد شيريني را انتخاب كند او كجاي پرسپوليس بوده است و چه كمكي مي تواند انجام دهد قطعا اعلام نام اين آقا به عنوان سرپرست انتقادات زيادي به همراه خواهد شد و توصيه مي كنم رويانيان پيش از اعلام رسمي نام سعيد شيريني به عنوان سرپرست، كمي بيشتر فكر كند تا در آستانه بازي هاي ليگ حاشيه اي تيم را تهديد نكند.

مثل محمد خوردبین که از بزرگان پرسپولیس است و هواداران و قدیمی های این تیم احترام فراوانی برای او قائل هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)