مرجع خبری پرسپولیس : بدنساز سابق پرسپولیس گفت: اشتباه کردم که در شروع کارم بدون قرار داد مشغول به کار شدم، با این حال دلخور نیستم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

فرهاد چیذری در مورد جدایی از پرسپولیس اظهار داشت: روز اولی که قرار بود به جمع قرمز پوشان اضافه شوم با خود رویانیان حرف زدم و او قبول کرد که من به پرسپولیس بیایم اما اکنون امری طبیعی است که وقتی یک گروه خارجی به تیمی بیایند قبلی‌ها را نخواهند.

 

وی افزود: اگر کالدرون و یا متسو به پرسپولیس می‌آمدند من همچنان بدنساز این تیم بودم اما این اتفاق نیفتاد و من هم هیچ دل پری از رویانیان و مسئولان باشگاه ندارم.

 

چیذری ادامه داد: از سوی باشگاه پرسپولیس به من پیشنهادی به عنوان مسئول بدنسازی تیم‌های باشگاه ارائه شده است اما فعلا هیچ خبری نیست. من دوست دارم کارم را زمین بازی دنبال کنم و دوست ندارم از الان به دنبال پشت میز نشینی باشم.

 

بدنساز سابق پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا این برخوردها با شما خوب بود یا خیر گفت: من از هواداران و رویانیان تشکر می‌کنم و هیچ وقت این عزیزان را فراموش نمی‌کنم اما مقصر خودم بودم. 6 ماه پیش بدون قرار داد کارم را در پرسپولیس شروع کردم چون دست دادم و گفتم من هستم اما نمی‌دانستم این دست دادن تنها کافی نیست اما باز هم می‌گویم از هیچ کس ناراضی نیستم اما کاش به من می گفتند که موقتی هستم.

 

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و من تا آنجا که توانستم بازیکنان را از خطر مصدومیت دور کردم. از بزرگتر خودم کماسی چیزهایی یاد گرفتم و همیشه سعی می‌کنم آنها را آویزه گوشم کنم.

 

وی در پاسخ به سؤالی چرا با آمدن خوزه با او صحبت نکردی نیز گفت: روزی که خوزه به تمرینات ما آمد اصلا ترسیدم به سمتش بروم. او پرتغالی حرف می‌زد و عصبانی بود البته ایشان مربی بزرگی است و جام‌های زیادی گرفته. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من با عشق به پرسپولیس آمدم و خوشبختانه در هر جایی که بودم موفق عمل کردم.

 

وی افزود: فقط امیدوار هستم که در فوتبال ما بیشتر به بدنسازهای ایرانی بهاء دهند تا کار خود را دنبال کنند و بتوانند موفق شوند. من در شرایطی پرسپولیس را ترک می‌کنم که بازیکنان روزی 11 کیلومتر می‌دویدند و حدود 70 درصد آماده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)